Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Stuk w kolumnie kierowniczej


olek_BB

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Koledzy mam takie pytanko: w kolumnie kierownicy mojej A4 podczas delikatnego ruszania w prawo i w lewo dochodzi delikatny metaliczny stuk. Gdy się jest w środku wydaje się wręcz, że ten stuk jest przy samej kierownicy. Oczywiście może się to przenosić z jakiegoś innego elementu. :mysli:

Dodam na wstępie, że mam wymieniony cały komplet wahaczy z końcówkami drążków kierowniczych i drążkami kierowniczymi. Płyny są w porządku, zero wycieków. Mechanior który robił mi z całą zawiechą powiedział, że to już jest luz na kolumnie kierowniczej i tyle. Nie miałem czasu go gnębić czy da się to poprzez jakąś regulację skasować. Nie jest to jakiś uciążliwy problem bo stuki są minimalne ale jeśli dałoby się na to jakiś zaradzić (oczywiście bez wymiany kolumny :no:)to byłbym wdzięczny. :hi::notworthy:

Dzięki pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to są lekkie przytłumione stuki to nie ma czym się martwić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam takie pytanko: w kolumnie kierownicy mojej A4 podczas delikatnego ruszania w prawo i w lewo dochodzi delikatny metaliczny stuk. Gdy się jest w środku wydaje się wręcz, że ten stuk jest przy samej kierownicy.

nie napisales czy stuki sa na zapalonym silniku czy na zgaszonym a to ważne :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to są lekkie przytłumione stuki to nie ma czym się martwić

zgadzam się, że nie ma się czym przejmować gdyż tak jak pisałem jest to minimalny stuk, ale jeśli poprzez jakąś regulację bądź wymianę jakiejś drobnostki można było by to zniwelować to czemu nie.

Koledzy mam takie pytanko: w kolumnie kierownicy mojej A4 podczas delikatnego ruszania w prawo i w lewo dochodzi delikatny metaliczny stuk. Gdy się jest w środku wydaje się wręcz, że ten stuk jest przy samej kierownicy.

nie napisales czy stuki sa na zapalonym silniku czy na zgaszonym a to ważne :wink4:

stuk jest zarówno na zapalonym, jak i na zgaszonym silniku. Jednak na zgaszonym jak serwo nie pracuje i kolumna jest "sztywniejsza" chyba jest to bardziej słyszalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez ostatnio zauważyłem taki delikatny stuk jak krecekierą w prawo i w lewo.Zawieszenie ma 100% ok, a to slychac jakby w środku pod nogami a nie na zewnatrz.Mechanik też nie był w stanie powiedzieć mi co to jest na 100% a nie będę wymieniał na chybił trafił wszystkiego po koleji a w jeździe to wogóle nie przeszkadza więc stwierdziłem że nic nie ruszam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...