kkkrzys1 0 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Witam wszystkich Proszę o pomoc !!!!! Pali mi się cały czas lampka check dziś wymieniłem cały rozrząd i nowy napinacz z łańcuchem i nic pokazuje czły czas błąd 17748 nie wiem co robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 17748/P1340/004928 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation Possible Causes Timing Belt/Chain incorrectly installed Timing Chain probably lengthened Camshaft Position Sensor (G40) faulty Engine Speed Sensor (G28) faulty Possible Solutions Check Timing Belt/Chain installation Use Measuring Value Blocks (MVB) to Check Timing Chain Check/Replace Camshaft Position Sensor (G40) Check/Replace Engine Speed Sensor (G28) Special Notes When found in the 1.8T engine, check engine oil pressure. The oil pump pickup may be restricted. When found in the 1.8T engine (possibly others too), check to make sure the correct G40 is installed (single gap versus 4 gap). When found in VR6 4 Valve (BDF, BJS, BAA,) engines in conjunction with 17755 please see Technical Bulletin 15-07-03. The previous Technical Bulletin number was 15-04-01. When found in a 30-valve V6 gasoline Audi engine (such as EPB or BEL), DTC 17755 may be stored as well. If both of these codes are displayed simultaneously, and the codes only appear after the motor is revved above 1800RPM, then the issue is likely that the cam chain tensioners were installed on the incorrect heads (drivers' tensioner on passenger head, etc). tylko chech sie pali, czy EPC też? jakieś niepokojące objawy, których nie było wcześniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 G40 to czujnik Halla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 ja ostawiam, że źle ustawiony rozrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeo22ster 2 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 ja ostawiam, że źle ustawiony rozrząd też bym tak obstawiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkkrzys1 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Przed wymianą rozrządu też był ten błąd, dlatego został wymieniony cały wraz z łancuchem i napinaczem łancucha a błąd nadal zostaje i już nie wiem co mam robić. czy wymienić czujnik halla? może on daje jakis błędny sygnał? i jakby czujnik był uszkodzony to samochód uruchomił by sie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 tylko check się pali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkkrzys1 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 tylko i nic więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 rozrząd kto ustawiał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 rozrząd kto ustawiał? może rozrząd zmieniany na plamki zaznaczone korektorem :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 ale rozumiem, że auto chodzi normalnie, tylko jest check i ten błąd, a jeszcze jak długo jezdzisz z checkiem od ustawienia rozrządu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkkrzys1 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 rozrząd kto ustawiał? mechanik przed wymiana walki były przestawione między sobą o jeden ząb wiec teraz nie sądze zeby znów został ustawiony żle. ale rozumiem, że auto chodzi normalnie, tylko jest check i ten błąd, a jeszcze jak długo jezdzisz z checkiem od ustawienia rozrządu? pracuje normalnie.rozrząd był wymieniany wczoraj, ale przed wymiana jeżdziłem z kontrolką dość długo. jeżeli wykasuje sie ten błąd na uruchomionym silniku to po odczytaniu ponownie błędów juz sie pojawia jako oczekiwany ale jeszcze check sie nie zapala dopiero po zgaszeniu, ponownym uruchomieniu i zwiększeniu obrotów check sie zapala sorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 no to spróbuj podmienić czujnik Halla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkkrzys1 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 w poniedziałek zamówie i zobaczymy czy pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkkrzys1 0 Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Usterka zdiagnozowana:D dobrze, że syn ma w VW taki silnik więc, pierw przełożyliśmy czujnik halla ale to nie pomogło to zamieniliśmy jeszcze sensor z wałka bo miał tylko jedno wciecie a u syna mial kilka i sie udało Check zniknoł i już siE nie zapala :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo 1 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 hall i czujnik wałka to przecież to samo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się