jozek726 6 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 zółty i czerwony to bez różnicy ważne aby podłączyć pierw ABS i Prąd a potem powietrze .na trakach smigalem 5 latek inaczej jak jezdzisz inaczej na egzaminie wiesz jak tam wymagaja opierdzielą Ci o byle co I w kazdym ośrodku egzaminacyjnym moze być inaczej :gwizdanie:[br]Dopisany: 22 Luty 2012, 17:11_________________________________________________ nie zdałem ;( za bardzo się złamałem na parkowaniu tyłem ;( ja mam narazie jazdy a egzamin za jakis miesiąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talib1990 4 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 na tandemie zdawałeś czy na zestawie ? ja też 21 lat i mam A B C i przewóz rzeczy... teraz musze isc na E bo na wanne sie szykuje a co do podpinania jak na bazie zmieniam nieraz naczepe to bez znaczenia to jest jakie przewody.[br]Dopisany: 23 Luty 2012, 19:16_________________________________________________teraz śmigam 4 ośką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 na bazie to tak ale nie na placu egzaminacyjnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio0x0x 0 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 jak kolego zdałeś już ten egzamin gdzie zdajesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coleman 1 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 już mam wszystko C+E i kwalifikacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 a ja zdawałem ostatnio w słupsku:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Ja też mając 22 lata miałem zrobione k**wa a jeździć nie mogę Ale przynajmniej masz już językowe nawyki... od czegoś trzeba zacząć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coleman 1 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 teraz z pracą ciężko nie chcą nigdzie świeżaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duffy 1 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 tak jest zawsze, że świeżaka nie chcą, mi się udało i zaczynam jazdę w firmie w której do tej pory pracowałem na innym stanowisku, przedwczoraj wróciłem z pierwszej trasy z monachium za tydzień kolejna a od sierpnia na stałe. kartę kierowcy masz? bez tego ani rusz a trzeba czekać prawie miesiąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 a karta kierowcy, na czym polega ? mogę sobie ja sam osobiście wyrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucho.77 15 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 a karta kierowcy, na czym polega ? mogę sobie ja sam osobiście wyrobić ? kolego karte kierowcy sam zalatwiasz a jest to nic innego jak stare tarczki tylko w formie elektronicznej masz linka jak to zalatwic Strona główna - System Tachografów Cyfrowych ---------- Post dopisany at 23:30 ---------- Poprzedni post napisany at 23:27 ---------- ponowie delta trans bieze swiezakow i nie ma problemu na miesiac jezdzisz jako 2 potem jak sie sprawdzisz to juz sam smigasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruks 2 Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Tak naprawdę kolejność zapinania/odpinania przewodów nie ma większego znaczenia. Generalnie kierowcy robią tak że odpinają najpierw przewód czerwony (blokują się hamulce w przyczepie/naczepie) i później przystępują do pozostałych czynności (często odpinanie pozostałych przewodów następuje dopiero po częściowym odjechaniu ze względu na małą odległość naczepa - ciągnik), przy zapinaniu na odwrót. Ja osobiście uczę tak aby rozpinane były kolejno czerwony, żółty, elektryczne i zapinane odwrotnie. Ponadto na egzaminie wymagany jest zgaszony silnik na postoju w terenie zabudowanym (zgodnie z PoRD) i wyłączony zapłon przy zapinaniu przewodów (w praktyce też nie ma to znaczenia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się