Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Egzamin C+E


Coleman

Rekomendowane odpowiedzi

zółty i czerwony to bez różnicy ważne aby podłączyć pierw ABS i Prąd a potem powietrze .na trakach smigalem 5 latek

inaczej jak jezdzisz inaczej na egzaminie wiesz jak tam wymagaja :wallbash: opierdzielą Ci o byle co :wallbash:

I w kazdym ośrodku egzaminacyjnym moze być inaczej :gwizdanie:[br]Dopisany: 22 Luty 2012, 17:11_________________________________________________

nie zdałem ;(

za bardzo się złamałem na parkowaniu tyłem

;( ja mam narazie jazdy a egzamin za jakis miesiąc :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tandemie zdawałeś czy na zestawie ?

ja też 21 lat i mam A B C i przewóz rzeczy... teraz musze isc na E bo na wanne sie szykuje :)

a co do podpinania jak na bazie zmieniam nieraz naczepe to bez znaczenia to jest jakie przewody.[br]Dopisany: 23 Luty 2012, 19:16_________________________________________________teraz śmigam 4 ośką 100_2962.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mając 22 lata miałem zrobione :wink4: k**wa a jeździć nie mogę :wallbash:

Ale przynajmniej masz już językowe nawyki... od czegoś trzeba zacząć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jest zawsze, że świeżaka nie chcą, mi się udało i zaczynam jazdę w firmie w której do tej pory pracowałem na innym stanowisku, przedwczoraj wróciłem z pierwszej trasy z monachium :wink:

za tydzień kolejna a od sierpnia na stałe.

kartę kierowcy masz? bez tego ani rusz a trzeba czekać prawie miesiąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a karta kierowcy, na czym polega ? mogę sobie ja sam osobiście wyrobić ?

kolego karte kierowcy sam zalatwiasz a jest to nic innego jak stare tarczki tylko w formie elektronicznej masz linka jak to zalatwic

Strona główna - System Tachografów Cyfrowych

---------- Post dopisany at 23:30 ---------- Poprzedni post napisany at 23:27 ----------

ponowie delta trans bieze swiezakow i nie ma problemu na miesiac jezdzisz jako 2 potem jak sie sprawdzisz to juz sam smigasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę kolejność zapinania/odpinania przewodów nie ma większego znaczenia. Generalnie kierowcy robią tak że odpinają najpierw przewód czerwony (blokują się hamulce w przyczepie/naczepie) i później przystępują do pozostałych czynności (często odpinanie pozostałych przewodów następuje dopiero po częściowym odjechaniu ze względu na małą odległość naczepa - ciągnik), przy zapinaniu na odwrót. Ja osobiście uczę tak aby rozpinane były kolejno czerwony, żółty, elektryczne i zapinane odwrotnie. Ponadto na egzaminie wymagany jest zgaszony silnik na postoju w terenie zabudowanym (zgodnie z PoRD) i wyłączony zapłon przy zapinaniu przewodów (w praktyce też nie ma to znaczenia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...