PawelPLK Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Jestem Paweł. Mam problem ze swoja A4. Posiadam silnik 1.8Turbo AEB. Problem polega na tym ze auto szarpie przy gwaltownym przyspieszaniu, na jałowym biegu faluja obroty i rzuca silnikiem ( lekkie szarpniecia). zauwazylem ze spod oslony zaworow kapie olej. Kiedys spalila mi sie jedna cewka, zauwazylem tez ze gdy jest zimno na dworze i gdy silnik sie rozgrzeje to nie schodzi z obrotow gdy nacisne sprzeglo podszas jazdy tylko trzyma sie na 1100 obr. jest tez problem bo gdy gwaltownie zahamuje to obroty spadaja do okolo 600 obr. w aucie jest tez czuc benzyna gdy silnik pracuje, najbardziej gdy wlaczam klime. wymienilem jedna cewke, 4 swiece, olej, sprawdzilem cisnienie paliwa, sprawdzilem turbo( nie ma luzow). na Vagu mialem 3 bledy jeden z sondy lambda- sporadyczny, zwarcie do masy silnika- sporadyczny a trzeciego nie pamietam. zauwazylem u mechanika ze jak badal mi bloki olejowe na kompie to przy rozgrzanym motoze cisnienie oleju wahalo sie miedzy min a max. prosze o pomoc. dziekuje[br]Dopisany: 22 Luty 2012, 00:56_________________________________________________widze brak zainteresowania
zaku2_88 Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 To że nie schodzi z obrotów na zimnym gdy puszczasz sprzęgło to oznacza, że silnika nie ma jeszcze temperatury i sterownik wzbogaca mieszankę ale po kilku minutach powinno być ok. Może to coś z resztą cewek albo z modułem zapłonu tym na filtrze powietrza ja bym się tym zainteresował Spróbuj podmienić i wtedy zobaczysz czy coś pomogło. To na początek jeżeli nie pomoże to głębsza diagnoza cewek przepływki.
PawelPLK Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Opublikowano 22 Lutego 2012 Nie podmienialem. nie moge znelezc kogos kto by mi pozyczyl. ze zwyklego 1.8 podejda? nie mam LPG. [br]Dopisany: 22 Luty 2012, 23:37_________________________________________________a ten spadek obrotow i falowanie?
grzemo Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Na początek sprawdź czujnik temp płynu bo to częsta przyczyna przylewania gdy uszkodzony no i odma zapewne do udrożnienia.
DementorIRL Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Czujnik to chyba vag-iem albo omomierzem(jesli znasz wartosci) Wysłane z mojego GT-S5570 za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się