mily Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Witam, Mam już dosyć połamanych fajek na świecach. Chciałem dzisiaj sprawdzić świece i okazało się że już 2 kapturki są pęknięte. W Audi 100 miałem rozwiązanie że nie było fajek tylko końcówka świecy była nagwintowana zamierzam taką świecę dobrać i odciąć w cholerę te kapturki i przykręcać na stałe. Najbliższe GN 855 są te: http://allegro.pl/swiece-zarowe-mercedes-a-klasa-vaneo-1-7-cdi-beru-i2150761043.html Tylko są dłuższe o 3,6 centymetra. Aha co to jest w danych technicznych wiec "głębokość zabudowy". Czy to jest odległość z jaką świeca jest wkręcana w blok silnika?? I czy można wkręcić dłuższą świecę?? Jeżeli tak to o ile??[br]Dopisany: 22 Luty 2012, 13:46_________________________________________________A może ktoś ma już dobrany zamiennik dla GN 855 z nagwintowaną końcówką??[br]Dopisany: 22 Luty 2012, 13:47_________________________________________________Hahah, znalazłem idealne: http://allegro.pl/oryg-swiece-zarowe-ford-focus-c-max-1-8tdci-tddi-i2158473974.html Co to jest zbieżność stożka, to ma jakieś znaczenie??
MASATO Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 ja nie wiem co tak niektórym pękają te kapturki, u mnie wszystkie są całe. nie lepiej poszukać całych kapturków i wymienić ? niż kombinować ze świecami ?
mily Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Opublikowano 22 Lutego 2012 I za jakiś czas znowu będę wymieniał. Tobie pewnie nie pękają bo już masz wyrobione.
Musashi Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 nigdy mi zaden kapturek nie pekl chyba, ze byl juz pekniety lepiej je sciagac gdy sa cieple. od zbieznosci stozka zalezy osadzenie swiecy i jej uszczelnienie w gniezdzie
Góral.tz Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 moje zdanie takie wymień kapturki jak już będziesz ściągał to tak jak kolega napisał na ciepłym, i wszystko równo a nie wyginać naciągać, a druga sprawa co ile się świece żarowe wymienia?? raczej rzadko chyba że masz coś skopane i palą Ci się notorycznie. moim zdaniem lepiej mieć połamane kapturki niż wypalone gniazda dla świec po ich złym dopasowaniu
mily Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Opublikowano 22 Lutego 2012 Ori: Installation Information: Cover glow plug thread and -shaft with mounting grease, (GKF 01 - Order No. 0 890 300 034), before fitting to enable easier removal and prevent corrosion. Tightening Torque [Nm] 15 Failure Moment [Nm] 35 Port Type Ø 4 mm Cone Pitch 63° Fitting Depth [mm] 25 Overall Length [mm] 92 Thread Size M 10x1 Spanner Size 10 mm Glow Plug Type Pencil-type Glow Plug Glow Plug Type After-glow capable Rated Current [A] 16 Voltage [V] 12 Z forda 1,8TDCi: Installation Information: Cover glow plug thread and -shaft with mounting grease, (GKF 01 - Order No. 0 890 300 034), before fitting to enable easier removal and prevent corrosion. Tightening Torque [Nm] 15 Failure Moment [Nm] 35 Port Type M4/2Nm Cone Pitch 93° Fitting Depth [mm] 24,5 Overall Length [mm] 96 Thread Size M 10x1 Spanner Size 10 mm Glow Plug Type Pencil-type Glow Plug Glow Plug Type After-glow capable Rated Current [A] 16,5 Voltage [V] 10 Co powiecie o tym?? Są dość podobne tylko ta zbieżność się sporo różni, na co wpływ ma zbieżność tego stożka??[br]Dopisany: 22 Luty 2012, 14:18_________________________________________________Hmy skoro mnie tak straszycie że może to się źle skończyć dla silnika to spróbuje kapturki zamienić na jakieś inne rozwiązanie. Jeszcze nie wiem na jakie, ale coś wymyślę, przecież co roku nie będę kupował nowych kapturków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się