Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o analize logów


cowboy1

Rekomendowane odpowiedzi

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/piter137_74026.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/piter137_74027.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/piter137_74028.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/piter137_74029.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/piter137_74030.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/piter137_74031.html

Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/piter137_74032.html

Jadac na 1-wszym biegu na wolnych obrotach i wciskajac gaz w połoge nie czuc odejscia,dopiero po przekroczeniu około 1200-1400 obr/min jest odejscie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jadac na 1-wszym biegu na wolnych obrotach i wciskajac gaz w połoge nie czuc odejscia,dopiero po przekroczeniu około 1200-1400 obr/min jest odejscie.

No to chyba normalne... zamiesc porzadnie logi dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok przemik jesli mozesz to napisz jak te logi zrobic i ktorych blokow...Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede sie staral zrobic jutro te logi jesli warunki atmosferyczne na to pozwola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy:-) prosiłbym abyście rzucili okiem na moje LOGI ogólnie nie wiem czy dobrze je zrobiłem ale postąpiłem jak w instrukcji na któryms forum: przy ok 30 km/h wrzucić 3 bieg,wyrównać do ok 1500 obr/min i pedał w podłogę do 4500 obr/min. Zrobiłem test kanału 003 czyli przepływomierz oraz 011 czyli Turbo.

http://vaglog.rtnet.pl/asterix16xel_74133.html

---------- Post added at 19:49 ---------- Previous post was at 19:41 ----------

Jeżeli to możliwe to spójrzcie jeszcze na te zrobione na biegu jałowym i przy 90 st C silnika. w Vag Com w Basic Settings bloki nr 003 oraz 011

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/asterix16xel_74135.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/asterix16xel_74134.html

Dodam że zainteresowałem się tym gdyż zdarza mi się że audiczka mi przejdzie w tryb awaryjny po przekroczeniu 120 km/h a raz nawet przy 100 km/h. Nie pamiętam jaki błąd pokazało ale że przeładowanie turbiny;-(

załoz swoj wątek bo sie bałagan robi/Przemo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam Przemo, nowy zrobiony:-) Czekam na odpowiedź kogoś mądrego:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic zlego w tych logach nie widac. Lej paliwo i znajdz sobie jakis inny problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok przemik,ale dlaczego auto ciagnie dopiero od 1700-1800 obr/min. Ponizej tych obrotow zbiera sie jak zwykly 1.9D ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak dla mnie to normalne w TDi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejedź się jakimś TDI z dużą turbiną...docenisz wtedy jak ładnie twój ciągnie z niskich obrotów. Pryz 1700obr masy 1bar doładowania, nie szukałbym dziury w całym bo jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...