Udała30 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 znajomy grzebek mi to robił to kto wie byłem przy tym więc mogę powiedzieć mniej wiecej gdzie znajduje się ten czujnik, który wymieniał, ściągnął plastikową osłonę na górze silnika i po jego prawej stronie przy ścianie grodziowej byl ów czujnik, nie spuszczał plynu bo czujnik wchodził z góry ... ( http://allegro.pl/czujnik-temperatury-vw-audi-seat-1-9-tdi-2-0-tdi-i2196220518.html , tak on wyglądał tylko bez wybitych nr ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Ja nie polecam ani ory z aso ani ory z IC ,zakładam tylko febi i działają najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 W tej aukcji z allegro co podałeś jest czujnik o nr. 06A 919 501 A stosowany jako dodatkowy czujnik ( sam nie wiem dokładnie po co ) w silnikach benzynowych praktycznie w każdym AUDI po 2000 roku ---------- Post added at 10:24 ---------- Previous post was at 10:22 ---------- Powinieneś mieć taki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Jest stosowany do włączania wentylatora jak się silnik zagrzeje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Jest stosowany do włączania wentylatora jak się silnik zagrzeje. Też tak myślałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Udała30 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 mechanior przyznał sie do błędu i na własny koszt wymieni zielonego dam znać po naprawie czy działa jak powinno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Tylko niech ORI zapoda bo znowu mogą dziać się różne cuda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Udała30 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Wczoraj wieczorkiem odebrałem auto ale przy wymianie wyciekło mu trochę płynu a nie miał nowego żeby dolać i w drodze do domu ( 1km ) zapaliła się kontrolka od wody. Moje pytania są następujące, czy gdy uzupełnie poziom płynu muszę jakoś odpowietrzyć układ? i czy trzeba skasować błąd na vagu? ( nie posiadam a za podłączenie biorą ok 70zł ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Błędu z powodu małego poziomu płynu nie będzie Dolej do górnej kreski i tyle ( kontrolka zgaśnie ) , po jakimś czasie sprawdź czy przypadkiem troszkę jeszcze go nie ubyło Skasować w pamięci ECU raczej trzeba będzie błąd czujnika G2/G62 ( chociaż możliwe , że sam zniknie po jakimś czasie ) ew. jak nie masz VAGa odłacz na kilka minut akumulator ( klemę "-" ) ... kabelek np. u Viaken'a kupisz za ~ 30 złotych i spokojnie za darmochę będziesz sobie Vag'ował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Udała30 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 robert. słuchaj, znalazłem w podłokietniku stary czujnik ten , który mi wymienił i jest na nim oznaczenie ( pierwsza cyfra mało widoczna ale chyba to 0 ) 078 919 501C. Był włożony w opakowanie od nowego czujnika , który założył 1 830 258 firmy EPS. Czy taki czujnik jest dobry? dolałem płynu, przejechałem się ale dalej nie trzyma 90:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Trzeba było ORI kupić Ale ja bym jeszcze termostatowi się przyjrzał 078 919 501 C ( czarny ) a jego zamiennikiem jest 059 919 501 A ( zielony ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Udała30 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Naprawione ten czujnik EPS o którym pisałem wcześniej jak się okazało pod vagiem jest ok i nie ma już błędu, winowajcą był termostat. Teraz trzyma idealnie 90 jak mogę znaleźć kolege , który sprzedaje kabelki do samodzielnego vagowania? pozdro i jeszcze raz dzięki za pomoc:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziako Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Też bym kupił kabel do vag`a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Jak chcecie najzwyklejszy kabelek kkl to polecam VIAKEN http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/ polecam ten albo za 28 zł albo 54 zł ---------- Post added at 23:01 ---------- Previous post was at 23:00 ---------- Naprawione ten czujnik EPS o którym pisałem wcześniej jak się okazało pod vagiem jest ok i nie ma już błędu, winowajcą był termostat. Teraz trzyma idealnie 90 jak mogę znaleźć kolege , który sprzedaje kabelki do samodzielnego vagowania? pozdro i jeszcze raz dzięki za pomoc:wink: To że nie ma błędu nie znaczy , ze jest OK Chociaż jak widać i termostat był walnięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Udała30 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 No ale czy do tych kabli dołączone jest jakieś oprogramowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziako Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 No ale czy do tych kabli dołączone jest jakieś oprogramowanie? znając życie to pewnie nie. Za tanio by było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 No ale czy do tych kabli dołączone jest jakieś oprogramowanie? A co to za problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Art_A4 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Witam. W którym miejscu konkretnie znajduje się termostat w 1.9 TDI AHU ??? Zapodajcie najlepiej zdjęcia. Łatwo wymienić ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Witam. W którym miejscu konkretnie znajduje się termostat w 1.9 TDI AHU ??? Zapodajcie najlepiej zdjęcia. Łatwo wymienić ??? :facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziako Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Witam. W którym miejscu konkretnie znajduje się termostat w 1.9 TDI AHU ??? Zapodajcie najlepiej zdjęcia. Łatwo wymienić ??? :facepalm: Kolego skoro nie wiesz gdzie jest termostat to raczej go sam nie wymienisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się