Jump to content

Udała30

Pasjonat
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Udała30

  1. Udała30

    B8 TrOOOOp

    Dzięki, tak zrobię
  2. Udała30

    B8 TrOOOOp

    Dev cały zbiorniczek? U dołu z prawej strony siedzi czujnik, podejrzewałem że on powiedział pa pa
  3. Udała30

    B8 TrOOOOp

    Panowie trasa, na desce równo trzyma 90 stopni, nagle komunikat wyłącz silnik i sprawdź płyn chodzący, zjazd i stan max, jedziemy dalej. Po nocy na zimnym silniku od razu wyskakuje ten komunikat. Nie mam kompa pod ręką, co go zabolało?
  4. Zobacz ofertę Błotnik lewy przód, srebrny LZ7W Jak w temacie Dodający Udała30 Wysłano 17.03.2020 Kategoria Audi A4 B6/B7
  5. Udała30

    B6 DIVISION

    Jaki zamiennik amorów pod 1BE będzie ok?
  6. Udała30

    B6 DIVISION

    W weekend będzie mierzone, dzięki
  7. Udała30

    B6 DIVISION

    Był na stacji diagnostycznej i wszystko trzyma się kupy, luzów brak, jedzie prosto tylko buja góra/dół i przyciera nawet w dwie osoby ze średnim bagażem
  8. Udała30

    B6 DIVISION

    Panowie braciaka B6 1.9 130 na zawiasie 1BE. Strasznie nią buja, komplet nowych amorów pomoże czy sprężyny też mogą być zmęczone? 80% lata po autostradzie.
  9. Panowie czy oprócz konieczności wymiany sprzęgła trzeba również zmienić cewke?
  10. Udała30

    B8 TrOOOOp

    Ja ten sam montowałem ? zakręcić te śruby to jakiś koszmar ?
  11. Udała30

    B8 TrOOOOp

    Chłopaki jeśli ktoś ma namiar na a4 b8 USA na części proszę o info
  12. Udała30

    B8 TrOOOOp

    Panowie guma 235/35/19, 80% autostrada, 2 osoby i delikatny bagaż 2.6 przód , 2.5 tył jest ok?
  13. Udała30

    B8 TrOOOOp

    Koledzy może ktoś miał taki przypadek lub podejrzewa gdzie leży problem? Dźwięk pojawia się w okolicach 70km/h, klimatron i radio wyłączone, ciężko stwierdzić jednoznacznie skąd się wydobywa ale stawiam na okolice dźwigni zmiany biegów Jestem w delegacji i nie mam mozliwosci podjechać do mechanika, bede musial niedlugo zarobić trase 600km i kurde boję sie, żeby po drodze coś się nie wysypało 20190324_205348.mp4
  14. Udała30

    B8 TrOOOOp

    Zgadza się, raz na 60 tysi wycieczka ale profi service
  15. Udała30

    B8 TrOOOOp

    Maciej u mnie co tydzień klocek pęka także jak najbardziej praktyczność i mocno myślę o 225 , po poprzednim właścicielu jest 255 i na lekko gorszej nawierzchni auto tańczy jak mu pasuje
  16. Udała30

    B8 TrOOOOp

    Panowie a gdyby zjechać trochę na szerokości? Mam również 19cali , 8.5 i tak się zastanawiam nad 225 lub 235
  17. Udała30

    B8 TrOOOOp

    Jaki wodę mąci? 20190203_160533.mp4
  18. Udała30

    B8 TrOOOOp

    Leży mi w garażu duży B&O strona kierowcy ale najprędzej jutro mogę jakąś fotkę podesłać
  19. Udała30

    B8 TrOOOOp

    Panowie na co puste miejsce w środku?
  20. Udała30

    B8 TrOOOOp

    Powiedzmy około 500 polskich cebulionów, tryb parking niekoniecznie. Raz w tygodniu trasa PL-DE, przy czym jak auto musi zostać dłużej w Niemcowni to stoi bezpieczne na firmie
×
×
  • Create New...