Lewan91 0 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Prosze analize logow Statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lewan_91_74151.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lewan_91_74155.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lewan_91_74156.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lewan_91_74152.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/lewan_91_74154.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/lewan_91_74153.html Grupy: 011,008,003 - http://vaglog.rtnet.pl/lewan_91_74157.html Dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lewan_91_74159.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lewan_91_74158.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lewan_91_74162.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lewan_91_74164.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lewan_91_74165.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/lewan_91_74163.html Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/lewan_91_74160.html Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/lewan_91_74161.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Zle masz zrobione te logi. Przy dynamicznych brak grupy 010. Logi powinno sie robic, kazda grupe osobno. Silnik minimalnie za zimny. Napisz moze co sie dzieje ze robisz logi. A tu do poczytania wszystko o logach. http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?12031-TDI-Diagnostyka-(aktualizacja-30-VII-2008) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lewan91 0 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 ok zrobie jeszcze raz, jak przysieszam to momentami przerywa, mialem jakiegos pseudo chipa wiec kolega z forum kazal wymienic kompa i zrobic logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukis 0 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 moje logi są bardzo podobne, zwłaszcza to delikatne falowanie 840-861 obr/min i poszarpywanie przy jeździe tuż po odpaleniu na zimno nakierowuje mnie na zabrudzony nastawnik pompy w sobotę mam zamiar zdjąć dekiel i przeczyścić bez ruszania nastawnikiem poza tym coś N75 kiepsko zbija Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lewan91 0 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 czyli falowanie moze byc od nastawnika? o n75 juz mi kolega napisal musze podmienic i wezyki nowe dac. i jak przyspieszam trzymajac pedal w podloge przewyra znajomy mial podobnie w afn'ie i wyczyscil nastawnik i wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 doprowadz doladowanie do porzadku bo bez tego ani rusz.Masz raz 1bar raz 0.5. Zrob bajpassa polacz zawor upustowy z kroccem w zimnej czesci turbo wezykiem,a wezyki od n75 zostaw nie podlaczone i zrob loga 011.Dynamicznego rzecz jasna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lewan91 0 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 jakbys mgl troche jasniej mi naisac na pw od niedawna mam TDI wiec nie jestem tak obeznany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się