kudalty66 Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 żebym to ja wiedział jak teraz na tym forum foto wstawic, ---------- Post added at 08:11 ---------- Previous post was at 08:06 ---------- zaworki zwrotne sa pod podstawą filtra oleju, każdy z nich, a jest ich dwa utrzymuje właściwe cisnienie w głowicach, jeżeli sie uszkodzi cisnienie spada a zatem nie smaruje właściwie,. kosztują ok 90 zł, sztuka, tylko roboty żeby to wymienić jest masa,. http://imageshack.us/photo/my-images/215/schowek01f.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/514/d8728d1b0ef712a6.png/
Bieniek Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Czyli pomiar cisnienia zalatwi sprawe sprawdzenia. A co z popychaczami? Moga powodowac ten dzwiek? Jak je sie sprawdza?
marcin007 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 A u mnie romont w toku... Co sie okazało na prawej głowicy, pospadały dzwigienki.. i jedna nawet była pęknięta, wiadomo zużycie wałków i hudrauliki.. alee.. przy okazji zciągnołem głowice, a tam jeden cilinder, tłok mokry.. uszczelka cała była tylko pęknięta glowica pomiędzy świeca a gniazdem zaworu... ręce opadająa... końca nie widać.. !
marcin007 Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Opublikowano 20 Marca 2012 Niewiem czy nowość odkryłem.. ale te głowice pękają.. przy kupowaniu nowej używanej natknołem się na też pękniętą w tym samym miejscu... Audii Gotowee ... ))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się