rafi1985 0 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Witam!! Mam problem z uciekającym płynem chłodniczym. Zorientowałem się że zbiorniczek popuszcza troche płynu wiec pokazuje miejsce wycieku i pytanie brzmi co to jest i jak sobie z tym poradzic?? Dodaje link do allegro z przykladowym zbiorniczkiem bo nie potrafie dodawac zdjęć. Oto link: http://allegro.pl/passat-b5-a4-a6-zbiorniczek-wyrownawczy-i2123758434.html Chodzi mi o ten mały wypustek pod zbiorniczkiem na wysokosci korka niebieskiego. Inaczej pierwszy od lewej hehe pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 za wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia i wywala płyn. ---------- Post added at 18:28 ---------- Previous post was at 18:28 ---------- możliwe że uszczelka pod głowicą padła, masz lpg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi1985 0 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 mam diesla. No to sie wkur.... teraz :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miras200 0 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 jaki kolor maja spaliny i czy w oleju silnikowym zauważyłeś wodę,tzn na korku od oleju tak maź??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi1985 0 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 no własnie mazik zadnej nie ma a spaliny raczej normalne, na pewno nie kopci na bialo przesadnie ---------- Post added at 08:26 ---------- Previous post was at 08:12 ---------- dodam tylko ze , ogrzewanie działa super, normalnie sie nagrzewa i trzyma temperature ---------- Post added at 08:28 ---------- Previous post was at 08:26 ---------- a powiedzcie jeszcze, czy jest taka mozliwosc ze ten zaworek moze byc z sam siebie uszkodzony ze po prostu nie trzyma plynu podczas postoju i lekko sobie ucieka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Może być rozwalony i zamiast zmieniać od razu może silnik wystarczy wymienić korek na początku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi1985 0 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 korek wymieniony zostal. Czy jak na postoju na rozgrzanym silniku wkreci sie go na obroty do 3 tys i przewody beda cieple i miekkie to znaczy ze uszczelka jest ok?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tezet627 0 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 U mnie jak była walnięta uszczelka to tych węży nie szło ścisnąć ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miras200 0 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 proponowalbym zmierzyc kompresje na cylindrach aby upewnic sie na sto %czy to uszczela pod glowica... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrzaba5 1 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 mam podobny problem. tylko u mnie też spod węży potrafi pocisnąć. z tego co się orientowałem to może być powód przypchanej nagrzewnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się