Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Szarpie po upuszczaniu i wciskaniu pedału gazu


Szymoonk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Praktycznie uporałem się z tym szarpaniem zmniejszając dawkę paliwa oraz regulując odbijak. Jeśli ktoś ma VAG'a to niech sprawdzi i potwierdzi.

A więc mając VAG'a wchodzimy w ENGINE następnie LOGIN - 11 i tu wpisujemy 12233. Po zalogowaniu wchodzimy w ADAPTATION- 10 i wybieramy grupę NR 1. W drugim okienku INJ. QUANTITY mamy naszą dawkę paliwa. Ja miałem ustawioną na 2,2 a zmieniłem na 4,2 czyli w tym przypadku zmniejszyłem dawkę. Dawkę regulujemy w okienku NEW VALUE i zapisujemy SAVE.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie a przed chwila zabralem sie za zaslepienie EGRa i tez praktycznie ustaly szarpania:decayed:

Szymoonk ale u Ciebie przerywalo tak jak by paliwo nie dochodzilo czy przy raptownym nacisnieciu gazu bylo jedno mocne szarpniecie?

---------- Post dopisany at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany at 18:27 ----------

ja mam ten sam problem od kad kupilem moje audi. Wymienilem juz poduszki silnika, poduszki skrzynii, wszystko mam ustawione idealnie jesli chodzi o nastawnik dawki paliwa. nawet pompe paliwa mialem zmieniana podczas uwzywania samochodu i dalej szarpie. Jedyne co jeszcze moze to byc to mysle ze poloski. Jak myslicie ? Kiedys w moim audi byla zmieniana skrzynia lecz jeszcze nie za mojej kadencji. Jak kupywalem przeguby to od 90km nie pasowalo czyli takiego jak mam 1z 90km tylko musialem dawac poloski od 115km. Byc moze jest to wina przegubow wewnetrzych od strony skrzynii ? Moze ktos wie jak je sprawdzic zeby odrazu nie kupowac nowych gdyby okazaly sie sprawne. Mam wlasnie ten objaw ( jedno mocne szarpniecie przy dotknieciu gazu i jedno mocne szarpniecie przy puszczeniu pedalu gazu czyli jak tylko dotkne z pozycji zero do 1% juz jest szarpniecie i jak odpuszczam do pozycji zero to tez szarpniecie. Musze strasznie sprzeglic samochod zeby nie bylo szarpniec. Pomozcie :( mialem wiele problemow po kupnie wymienialem na raz zawieszenie hamulce rozrzady i mialem duzo przygod innego typu. Teraz uporalem sie z tym wszystkim i zostal ten problem.

Szymoonk takie objawy u Ciebie były??

---------- Post dopisany 03-02-2013 at 11:53 ---------- Poprzedni post napisany 02-02-2013 at 18:34 ----------

?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wciśnięciu gazu były ruchy skrzyni i czuć było szarpnięcie i to samo w drugą stronę

I mowisz kolego ze po zmianie dawki roznica jest odczuwalna??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Praktycznie uporałem się z tym szarpaniem zmniejszając dawkę paliwa oraz regulując odbijak. Jeśli ktoś ma VAG'a to niech sprawdzi i potwierdzi.

A więc mając VAG'a wchodzimy w ENGINE następnie LOGIN - 11 i tu wpisujemy 12233. Po zalogowaniu wchodzimy w ADAPTATION- 10 i wybieramy grupę NR 1. W drugim okienku INJ. QUANTITY mamy naszą dawkę paliwa. Ja miałem ustawioną na 2,2 a zmieniłem na 4,2 czyli w tym przypadku zmniejszyłem dawkę. Dawkę regulujemy w okienku NEW VALUE i zapisujemy SAVE.

Pozdro

jaka dawke ustawic w benzynie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dawke regulowalem przesuwajac pompe manualnie i sprawdzajac wartosci na vagu. tak i tak szarpalo. przy mniejszej dawce paliwa auto slabiej sie zbieralo dlatego troszku mniej odczuwalo sie.szarpniecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!:wink:

Ktos cos zrobił w tym temacie i uporał sie z problemem??:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szarpanie takie jest związane głównie z pękniętymi sprężynami w tarczy sprzęgła. One od tego właśnie są aby minimalizować takie szarpnięcia :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A podczas szarpania na 4 biegu przy 60 km/h ktoś robił logi dynamiczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. sprawdzić czy nie ma wycieków paliwa i układ paliwowy nie zapowietrza się

jeśli to nie pomoże to niestety nastawnik pompy i samo czyszczenie tego nie zmieni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w swoim audi miałem już dwie kompletne i sprawne pompy z nastawnikiem i nie mam żadnych najmniejszych wycieków a szarpanie jest od zawsze. Wszystkie wartości na vagu sa praktycznie idealne. Nic nie wybiega poza zakres. Kurcze tylu z nas ma ten problem i nikomu się nie udało go rozwiązać. naprawdę ciężka sprawa. juz tracę nadzieję :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...