lukas551 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Słuchajcie ja bujalem sie z tym 1.5 roku i tylko tego brakowalo mi do szczescia zeby to zlikwidowac a tak ogolnie mam zrobione wszystko w tym aucie.Odbojnik mialem regulowany na wszystkie sposoby i efekty na nic:kwasny:Fakt, mam delikatny luz na przegubie wewnetrznym ale to juz naprawde nic w porownaniu to co mialem wczesniejł Zdjec nie mam ale wiem ze zrobil to z gumy ze silnik jest duzo lepiej amortyzowany niz na tej oryginalnej poduszce. I to nie byl u mnie luz zwiazany na skrzyni bo skrzynie wraz ze sprzeglem mialem wymianianą i wczesniej to samo było i regulacja nic nie dała bo jak odbojnik ustawisz wyzej to silnik nie bedzie tak mocno podrywało ale przy puszczaniu gazu bedzie czuc ze wciąga Ci skrzynie.U mnie tak było az lewarkiem majtało:kwasny:
wesz82 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 No wlaśnie u mnie tez majta lewarkiem biegów i to najbardziej widac na 5 tym biegu. Odbojnik wymienaiłem na lemo i efektów brak. Własnie sęk w tym że mam go na środku idelanie ustawieonego a mimo to majta lewarkiem. A powiedz jak luz na mechanizmie różnicvowym??? Sprawdzaleś go czy robił to mechanik??? Jest cos takiego że jade na 3 biegu 2 tys obr/min i puszczę gaz i czuje luz na napedzie,z kazdą zmiana biegów 1-2-3 jest ten luz i specyficzny stukot:facepalm: Jak nie masz osłony zrób prosze foty wynalazku mechanika i z jakiej dokładnie gumu to zrobił:wink:To na pewno pomoze w dalszej diagnozie. Jak tylko wyzdrowieje wymieniam wew przeguby bo gadalem z jednym mechanikiem i powiedział mi ze w wew przegubach nie można stwierdzić niby luzu tak jak w zew dlatego że ten luz nie musi wystepować akurat w danej pozycji przegubu.
lukas551 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Ok zrobie fote.Po puszczeniu gazu jak i nacisnieciu mialem identyczne objawy.Wez kolego otworz maske,zaciagnij reczny wrzuc 1 bieg i probuj szybko puszczac sprzegło tak jak bys chcial ruszyc autem.I zauwaz czy w tym momencie podrywa Ci silnik do góry.U mnie to była masakra:/ Jakby mialo go zaraz wyrwac z poduszek:kwasny:
wesz82 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 mówisz że mechanik po przez regulację tego odbojnika naprawił te objawy???
lukas551 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Nie regulacje,bo regulacje mialem robiona na wszystkie sposoby.Stara poduszke wywalil i zrobił z gumy nową po swojemu.Jednym slowem nie ma duzej przestrzeni nad i pod odbojnikiem
wesz82 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 No właśnie a ja wywaliłem stary ori odbojnik:facepalm: Tak to by jeszcze coś pomyślał Zrób foty albo jak wiesz jak to zrobił mechanik(z czego i jak)
A4-Tomek Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Podłączę się pod temat bo mam takie same objawy w 1Z nie są poważne ale zaciekawiło mnie to co napisaliście poduchy silnika to wiem gdzie są ( jedną mam ulaną) poduchy skrzyni też idzie zlokalizować ale ten odbojnik? Jak to wygląda i gdzie się znajduje?
wesz82 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Wejdz pod auto i z przodu miedzy silnikiem a szkieletem,koło sprężarki klimy jest taki odbojnik na pewno zobaczysz:wink:
A4-Tomek Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Wejdz pod auto i z przodu miedzy silnikiem a szkieletem,koło sprężarki klimy jest taki odbojnik na pewno zobaczysz:wink: najpierw trza mieć tą klimę :decayed: a tak na poważnie poszukam bo aż tak się nie przyglądałem zawieszeniu silnika
wesz82 Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Jak kolego dostanę fotę roboty mechanika:naughty::naughty: Dodam ze szarpanie znacznie ustało po wymianie IC który okazał się dziurawy:facepalm: Takie coś wykombinowałem. Pojechałem na szrot kupiłem grzybek i tą metalową obudowę co u mnie jest alu za 20 zł poszukałem mocnej gumy(pas transmisyjny itp)i powiem wam mniej więcej do 3 tyg jak to się sprawuje.Pewnie ciężko będzie wsadzić to bo wchodzi na styk ale damy rady. Dodam że ja kupiłem zamiennik Lemo za 20 parę zł ale jest on za miękki moim zdaniem ori koszt 33 wiec szkoda zachodu na zamienniki:wink: ---------- Post dopisany 20-07-2013 at 20:46 ---------- Poprzedni post napisany 04-07-2013 at 19:12 ---------- Wiec wczoraj nastąpił montaż i tak Kupiłem obudowę z przed lifta,podczas montażu myślałem że nie wejdzie bo pasek bedzie przeszkadzał ale wsio na styk weszło mija się z paskiem także nie ma objaw ale wiadomo lepsze polift do polifta:decayed:Silnik jak opuszczałem to dopchał mi ten grzybek,problem był lekki z nakręceniem 3 śrub do obudowy ale im bardziej je dokręcałem to obudowa nachodziła bardziej na grzybek. Jest poprawa fakt nie jest to mega poprawa wiec niech nikt nie oczekuje super efektu ale ja ją zauważyłem odrazu.Nawet nie musiałem poduch dokręcać i czułem różnicę. Ja i tak mam jakieś luzy na wahaczu lub przegubie ale półośki czekają na montaż także myślę że będzie poprawa:decayed: Acha zamiennikom nawet lemo dziekujemy,ja miałem taki zamontowany i miał większy luz niż ori do tego jego budowa jest inna:wink: Także pany kolega trzyma nam przednie wzmocnienie za zderzak a my prubujemy podnosić silnik i jak bedzie luz to na pewno takie rezanko pomoże:wink:
Pr3z35 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Witam serdecznie, tez mam problem z szarpiacym silnikiem. Lecz problem zostal zlokalizowany, a dokladnie brak mocowania poduszki w belce, wzmocnieniu. I tu kieruje prosbe do forumowiczow- czy jext ktos w posiadaniu tego mocowania, lub jest w stanie podac dokladne jego wymiary? Dodam ze potrzebuje uchwytu -mocowania poduszki czolowej (mocowanej w belce czolowej)do silnika 1.8 benzyna wersja bez klimy(slyszalem ze w wersji z klima jest inne mocowanie). Z gory bardzo dziekuje za pomoc i pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się