Rafal-L Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 opisze wszystko jezeli chodzi o B6 wlacznie z zakresem dokrecania srub ---------- Post added at 11:53 ---------- Previous post was at 10:56 ---------- Ok materialy mamm przygotowane co do mojej sprawy w misce znalazlem troche odlamkow plastikow ze starego bagnetu i od scianki spietrzajacej, niestety inzynierowie poraz kolejny sie nie popisali zamiast jak bylo kiedys zamontowac scianke spietrzajaca aluminiowa , zamienili go na plastik :/ co do Reszty wygladalo bardzo dobrze, pompa byla troche zawalona, nie czyscilem jej bo zamontowalem nowa
Raftik Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 To daj znać Rafał jak już umieścisz tutka w dziale "Warsztat". Pozdro
Rafal-L Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 To jakas paranowja bo za cholere nie widze jak moge dodac zdjecia w Sam naprawiam...
Raftik Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 To jakas paranowja bo za cholere nie widze jak moge dodac zdjecia w Sam naprawiam... Kolego zarejestruj się na www.fotosik.pl wrzuć tam foty a później tylko linki do konkretnych zdjęć w tutorialu umieść. Parę minut roboty i gotowe.
Rafal-L Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 mam 14 zdjec wiec usiade do tego pozniej... + zrobilem apre skanow z Ksiazki... co bylo by wszystko klarownie
Onkel Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Ile za pompe płaciłeś?? Ciśnienie słabe dawała?
Rafal-L Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 nie pompe kupilem na wszelki wypadek ze wzgledu ze slysze jakies wycie z miski olejowej... niestety po wymianie slysze to dalej, jutro bede testowal Turbine... jak to nie turbina, to mozliwe ze cos przy wale korbowym.... koncza mi sie juz pomysly hehehe:)
Rafal-L Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 Dodam ze wycie jest od predkosci 75km i tylko podczas dodawania gazu " obciazenia" jak odpuszcze noge przestaje wyc....
Fr0styyy. Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 mam 14 zdjec wiec usiade do tego pozniej... + zrobilem apre skanow z Ksiazki... co bylo by wszystko klarownie Wrzuć fotki na imgur.com a nie gówniany fotosik.
Raftik Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 jakie to ma znaczenie gdzie wrzuci kolega fotki ? ważne żeby tutek się pojawił bo rano jutro zaczynam walkę z pompa oleju. czuję że na fotorelacje się już nie załapię. 1
Rafal-L Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 Daj email Rafik to wysle Ci wszyskto z opisem na email
Raftik Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Daj email Rafik to wysle Ci wszyskto z opisem na email Poszło PW, miło z twojej strony, że podeślesz. Jutro godz. 8.00 zaczynam walkę, z tego powodu dzień urlopu wziąłem. Nowa pompa olejowa Meyle, nowy olej Valvoline Max Life + nowe filtry oraz wymiana oringu pod chłodniczką oleju. Fakt, że operacja będzie wykonana na A4 B5 ADR z 98r ale pewnie cała wymiana pompy aż tak się nie różni.
Raftik Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 No i niestety poległem na zdejmowaniu michy olejowej jedna śruba od michy ta głęboko osadzona w skrzyni puściła a druga imbusowa niestety ukręciła się w środku, tzn. imbus okręcił się w gnieździe, wbijałem klucze wieloklinowe i one się łamały tak mocno siedzi ta jedna mała $#%%$#@#$$%% śrubka dostałem nerwicy, wyklnąłem wszystko. Zakończyło się na wymianie tylko oringu pod chłodniczką oleju i wymianie filtrów z olejem. W kwietniu drugie podejście ze zrzuceniem skrzyni żeby dostać się do tej @#$%^&^%$# śrubki, pompa musi zostać wymieniona. Ps. Jak to mówią dnia 13 praca w g...wno się obraca
Rafal-L Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 mozesz ja odkrecic zwyklym kluczem w srodku ma imbus, a na zewnątrz ma nasadke dziesiatke...... mialem to samo W ten weekend zasiade i zrobie dokladny opis ze zdjeciami odnosnie miski i poprosze pozniej o dodtanie do zrob to sam... bo widze ze bez tego sie czasem nieda:)
Raftik Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 mozesz ja odkrecic zwyklym kluczem w srodku ma imbus, a na zewnątrz ma nasadke dziesiatke...... mialem to samoW ten weekend zasiade i zrobie dokladny opis ze zdjeciami odnosnie miski i poprosze pozniej o dodtanie do zrob to sam... bo widze ze bez tego sie czasem nieda:) Kolego dzięki za zainteresowanie, ale u mnie w A4 B5 w ADR śruby na zewnątrz są okrągłe, jakby były na klucze sześciokątne to bym już dawno miał michę zdjętą jest możliwość wykręcić tylko imbusem. Jedną wykręciłem a drugą niestety. W moim przypadku nawet wieloklin wbity w wyrobione gniazdo nie pomógł. Śruba tak siedzi, że klucze się łamały i ostatecznie wieloklin 6mm również rozwiercił gniazdo tego %$#$%#@@#$$ imbusa i teraz prawdopodobnie za miesiąc będę zrzucał skrzynie i trzeba będzie śrubokręt + młoteczek i pukać w śrubę z boku żeby ruszyła ale dostęp do niej tylko po ściągnięciu skrzyni.
Rafal-L Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 jak ebdziesz zakladal miske spowrotem zmien all sruby na szesciokatne aby miec jakies wyjscie... szkoda ze wszesniej w B5 niepomysleli o takich srubach jak w B6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się