Marks2004 0 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Witam jeżdżę sobie ostatnio dosyć ostro i zaświecił się check engine podłączam pod vag-a i wyskoczył błąd 19537-Engine Temperature too Low P3081-008 Implausible Signal skasowałem i check zniknął ale następnego dnia przychodzę chce jechać iii odpalam zapłon a wentylator silnika odrazu na max skasowałem i wszystko ok czyżbym znowu miał do wymiany czujnik G62 ??? i ostatnia próba dzisiaj przychodzę i znowu rano wentylator na full ale odpaliłem i pozwoliłem mu pochodzić po chwili wentylator przestał chodzić ale zapalił się check znowu skasowałem przejeździłem ok 100km zobaczę ostatecznie jutro czy dalej się to będzie powtarzać jak tak to ?? obstawiacie że znowu G62 ??Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Tak. Kumpel w A4 B6 1.6 miał tak, że po zgaszeniu auta wentylator jeszcze chodził i niekiedy tak jak u Ciebie od razu po zapłonie włączał się. Wymienił czujnik w sumie wtedy na raz dwa wymienił bo są dwa i sprawa ucichła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marks2004 0 Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 sprawdzałem dzisiaj znowu po przekręceniu zapłony wentylator się włącza pytanie teraz czy w 3.0V6 też są dwa takie czujniki bo może padł mi drugi ? bo G62 już wymieniłem 2 miesiące temu no chyba żeby znowu padł ? ten sam ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Nie ma pojęcia. U mnie i u niego jeden jest z tyłu silnika a drugi na wężu idącym do chłodnicy na dole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Dokładnie, są dwa w tych miejscach którego kolega wyżej wymienił. Wymień obydwa najlepiej i oba z ASO i masz spokój na długi czas. Btw. dojście do drugiego jest o wiele lepsze, tylko z tego co pamiętam więcej płynu wyleci i najlepiej po wymianie dolać i odpowietrzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marks2004 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 ale możliwe to jest żeby ten zielony oryginał padł mi po miesiącu ? kiedyś wyświetlał się błąd engine colant z G62 teraz tylko 19537-Engine Temperature too Low P3081-008 Implausible Signal to może ten drugi tylko padł ... ? możliwe jest sprawdzenie który czujnik padł ? ---------- Post dopisany 22-04-2012 at 19:29 ---------- Poprzedni post napisany 10-03-2012 at 00:01 ---------- Witam gdzie znajduję się drugi czujnik odpowiadający za błąd 19537-Engine Temperature too Low P3081-008 Implausible Signal bo G62 wymieniłem już dwa razy więc to nie ten chyba bo sytuacja po tygodniu się powtórzyła i teraz dzieję się to już codziennie komputer wskazuję cały czas 19537-Engine Temperature too Low P3081-008 Implausible Signal i świeci się check engine po skasowaniu wszystko wraca do normy ale następnego dnia to samo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 mozliwe ze czujnik od nowosci byl wadliwy, lub problem z wtyczka albo kablami poruszaj wtyczka i sprawdz czy blad powraca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marks2004 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 spróbuję jak nie to powrócę może do oryginalnego jeszcze na próbę bo teraz dwa razy wymieniłem na te niby oryginalne z allegro zielone po 40zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 U mnie przy wymianie krućca wymieniłem też G62 na nowy i po ok. 2 miesiącach czujnik padł i trzeba było włożyć stary i latam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radosny 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 niedawno miałem trochę problemów z czujnikiem. Pomogło dopiero jak przy wymianie czujnika "poskrobałem" trochę styki we wtyczce. Możliwe że są trochę zaśniedziałe i przez to komp dostaje błędne informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelus 0 Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 w ASN jest raczej tylko jeden czujnik G2/G62 znajdujacy sie pod rura do filtra powietrza.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisjaworski 0 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 mam ten sam problem, kupilem zielony czujnik i teraz sie zastanawiam gdzie on jest w moim samochodzie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się