Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVG Quattro a FWD - są różnice w mapach?


crocos

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie: czy fabryczne mapy w silniku AVG różnią się dla wersji Q i FWD?

Czy dla Q jest jakieś ograniczenie momentu przy niższych obrotach? Moje AVG + Q ma słaby dół i zaczyna jakoś jechać dopiero od 2700~2800 rpm... Wcześniej było podobnie z tym, że pow. 3000 rpm wcale się nie wkręcał (przyczyną było uszkodzone koło kompresji turbiny). Turbina została zmieniona (założyłem turbo z AWX po regeneracji), kat wywalony, dolot wyczyszczony, przepływka zmieniona ale auto dalej nie jedzie... Co prawda turbo teraz pompuje jak należy i od tych 2800 rpm czuć plecy aż do ~4000 rpm ale dołu nie ma... :(

Logi robiłem ze znajomym ale live i nie mam zapisanych :( Wychodzi na to, że w dolnym zakresie nie ma paliwa, zadane jest powiedzmy 40 mg a daje ledwie 30...

Silnik pracuje idealnie, równo, w ogóle nie dymi (ale też nie ma pewnie czym...). Sprawdziliśmy chyba wszystko, łącznie z podmianą kompletu wtrysków...

Pomysłów co dalej brak... Czy po zmianie turbiny konieczna jest korekta softu żeby osiągnąć choćby serię dla AVG???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korekta była by wskazana, szczególnie że założyłeś turbinę z innego silnika, kiedyś jak miałem jeszcze turbinę z AWXa to też nie chciał za bardzo jechać do ~2,5tyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

program oczywiście będzie modyfikowany ale liczyłem na to, że najpierw uda się osiągnąć serię tak, żeby modyfikować 100% sprawny motor... Poza tym zastanawia mnie, że paliwo "nie goni" za powietrzem... choć przepływka sprawna... co jeszcze może zaniżać wymaganą ilość paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skad przypuszczenie ze nie ma serii? Co koledzy w dziale logow mowia na nie? Robiles j?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sterowniku masz 3 mapy: FWD, automat i quattro ... kodowanie zmieniasz vagiem, ale i tak zmieniłeś turbo więc wymagana korekta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem nie tkwi w sofcie tylo w mechanice Twojego auta ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety logów nie udało się dziś zrobić ale mam pytanie:

czy przyczyną takiego stanu rzeczy jak opisałem na początku może być złe ustawienie śruby zderzakowej dźwigni kierownic turbosprężarki?

Turbina, tak jak pisałem, po regeneracji więc wirnik wyważony, sztanga wyregulowana no i raczej zderzak też powinien być odpowiednio skręcony ale może coś spaprali i teraz jest problem?

Czy ktoś z Was regulował ten zderzak na zamontowanej sprężarce? Da się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic to nie da,jezeli turbo sie pozno budzi to z braku spalin.Sprawdz napiecie RSW bo moze ktos sie bawil nastawnikiem i tu pies pogrzebany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro logowanie w planie.

Szkoda ze nie zacząłes od tego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacząłem od tego, tylko nie zapisywałem a śledziłem z kumplem "na żywo". W dolnym zakresie obrotów wygląda jakby było mało paliwa bo wielkość rzeczywista jest sporo mniejsza od zadanej, na tyle, że nawet ograniczenie dymienia nie ma co robić... Dziś niestety nie udało mi się zlogować auta z braku czasu, może w przyszłym tygodniu... :(

Poniżej wrzucam logi jakie zrobiłem jeszcze na starej, uszkodzonej turbinie, jak widać 3400 obr/min przekroczyć było ciężko... Własnie po tym logowaniu od razu wywaliłem turbo na stół żeby czyścić - niestety nie było co czyścić... ;/

Log (0 - 003,008,011)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...