Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.9 TDI AVG] logi 003/008/011


spanky

Rekomendowane odpowiedzi

witam...

jako ze powoli przymierzam sie do zwiekszenia "moczu" w moim TDI .... :twisted:

zrobilem z zaprzyjaźnionym chipsmacherem ;-) logi z podstawowych bloków .

a oto wyniki :

003 - przepływomierz (lmm)

003se4.th.jpg

jak widac lmm nie domaga w wyzszych partiach obrotów , ale po konsutacji z osoba która napisze mi program da sie to wyprostowac bez zmiany lmm .... (przynajmniej narazie) ... :twisted:

008 - przepływomierz/dawki paliwa

008ok9.th.jpg

011 - cisnienie doladowania

011ow4.th.jpg

bez komentarza ... turbo pompuje jak wsciekle .... :twisted:

testy robione byly na 3-im biegu 003 i 008 oraz na 4-tym biegu 011 w zakresie 1500/2000 rpm do 4000/4400 rpm.

P.S jak widac wyszła standardowa przypadłość tych silników (1.9 TDI na VP-37) czyli powoli umierajaca przepływka ale poza tym logi sa wzorcowe ... to tak jak by ktos chcial sobie porównac .... (szczególnie turbo :twisted:)

P.S 2 nie pytajcie o reszte logów bo ich nie zapisywalismy bo po co :twisted: , ale moge napisac ze :

-kat wtrysku to 54 (basic settings)

-temp 80 stopni (wiem,wiem zdiagnozowalismy ze termostat do wymiany ;-) )

-dawka przy 80 stopniach (3.0 mg/skok)

-013 ( korekcja na wtryskach nie przekraczała 0,2 mg\skok na kazdym cylindrze :twisted: )

i co najwazniejsze ... sprawdzalismy przebieg auta zapisany w ECU ... jest taki jak na blacie :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brawo !

No szkoda trochę, że to cholerne LMM trochę już pada... Poproś Mikołaja o nowe :twisted:

U kogo będziesz robił chipsa, jeśli można wiedzieć ?

PS. Myśle, że na dniach też już będę wklejał wykres :mrgreen:

EDIT : malutki lag też pomiedzy 2500-2600 w 011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDIT : malutki lag też pomiedzy 2500-2600 w 011

co do lag'a to wina delikatnie zapieczonych kierownic ... robilismy też próbe na IV-tym biegu .... wyszły delikatne przeładowania w granicach +/- 100 mbar ... musze poprostu troszke mocniej gniesc sendałem :twisted: .... (tak to jest jak 90% codziennej trasy stoje w korkach .... :evil: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co najwazniejsze ... sprawdzalismy przebieg auta zapisany w ECU ... jest taki jak na blacie :twisted:

Jak żeście to uczynili możesz cos więcej powiedzieć :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ak to jest jak 90% codziennej trasy stoje w korkach

Znalazłem świetny sposób na to !!!

Do roboty jeździć grubo przed 07:00, a wracać późno jak już wszyscy są po obiadach i ogladają seriale w TVP :)

Nic panie nie mów o korkach... Nawet nacieszyć się nie można jazdą...

Bedziesz po wirusie, zaraz zrobi się noga jak z cementu :) To chyba wszyscy tak mają :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co najwazniejsze ... sprawdzalismy przebieg auta zapisany w ECU ... jest taki jak na blacie :twisted:

Jak żeście to uczynili możesz cos więcej powiedzieć :roll:

:arrow: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=2329&start=0

P.S było to tylko potwierdzenie ;-) bo do autka mam książke serwisowa oraz cała historie autka z zaprzyjaznionego salonu Audi ... :twisted:

Bedziesz po wirusie, zaraz zrobi się noga jak z cementu :) To chyba wszyscy tak mają :lol:

wiem,wiem ... apetyt rosnie w miare jedzenia ... potem bedzie turbo,wtryski,IC ... itp,itd ... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja wiem i widze u Ciebie to przeplywka nie ogranicza dawki paliwa, wiec nie wiem gdzie to dojzales.

Blok 008 kolumna 003 jest mniejsza od 004 wiec nie ogranicza dawki. Nie licze czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja wiem i widze u Ciebie to przeplywka nie ogranicza dawki paliwa, wiec nie wiem gdzie to dojzales.

Blok 008 kolumna 003 jest mniejsza od 004 wiec nie ogranicza dawki. Nie licze czasu.

masz racje .... zawsze mam problemy z interpretacja bloku 008 .... (myla mi sie pozycje,która do czego ;-) )

a to tak na przyszlosc :

opis odczytu wartości z bloku 008 (tak w skrócie)

wartosc 4 (ogr. dymienia) powinna byc wieksza niz wartosc z 3 (ogr. mom. obr.), wartosc 2 powinna byc najwieksza (zyczenie kierownika)

patrzymy wiec na 008 i oceniamy, czy dawka paliwa jest ograniczona przez lmm(ogr. dymienia, poz 4 wzgledem 2 i 3 - poz. 2 powinna byc najwyzsza, potem 4, a na koncu 3).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...