spanky Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 witam... jako ze powoli przymierzam sie do zwiekszenia "moczu" w moim TDI .... :twisted: zrobilem z zaprzyjaźnionym chipsmacherem ;-) logi z podstawowych bloków . a oto wyniki : 003 - przepływomierz (lmm) jak widac lmm nie domaga w wyzszych partiach obrotów , ale po konsutacji z osoba która napisze mi program da sie to wyprostowac bez zmiany lmm .... (przynajmniej narazie) ... :twisted: 008 - przepływomierz/dawki paliwa 011 - cisnienie doladowania bez komentarza ... turbo pompuje jak wsciekle .... :twisted: testy robione byly na 3-im biegu 003 i 008 oraz na 4-tym biegu 011 w zakresie 1500/2000 rpm do 4000/4400 rpm. P.S jak widac wyszła standardowa przypadłość tych silników (1.9 TDI na VP-37) czyli powoli umierajaca przepływka ale poza tym logi sa wzorcowe ... to tak jak by ktos chcial sobie porównac .... (szczególnie turbo :twisted:) P.S 2 nie pytajcie o reszte logów bo ich nie zapisywalismy bo po co :twisted: , ale moge napisac ze : -kat wtrysku to 54 (basic settings) -temp 80 stopni (wiem,wiem zdiagnozowalismy ze termostat do wymiany ;-) ) -dawka przy 80 stopniach (3.0 mg/skok) -013 ( korekcja na wtryskach nie przekraczała 0,2 mg\skok na kazdym cylindrze :twisted: ) i co najwazniejsze ... sprawdzalismy przebieg auta zapisany w ECU ... jest taki jak na blacie :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 brawo ! No szkoda trochę, że to cholerne LMM trochę już pada... Poproś Mikołaja o nowe :twisted: U kogo będziesz robił chipsa, jeśli można wiedzieć ? PS. Myśle, że na dniach też już będę wklejał wykres :mrgreen: EDIT : malutki lag też pomiedzy 2500-2600 w 011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 3 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 EDIT : malutki lag też pomiedzy 2500-2600 w 011 co do lag'a to wina delikatnie zapieczonych kierownic ... robilismy też próbe na IV-tym biegu .... wyszły delikatne przeładowania w granicach +/- 100 mbar ... musze poprostu troszke mocniej gniesc sendałem :twisted: .... (tak to jest jak 90% codziennej trasy stoje w korkach .... ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratpit Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 i co najwazniejsze ... sprawdzalismy przebieg auta zapisany w ECU ... jest taki jak na blacie :twisted: Jak żeście to uczynili możesz cos więcej powiedzieć :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 ak to jest jak 90% codziennej trasy stoje w korkach Znalazłem świetny sposób na to !!! Do roboty jeździć grubo przed 07:00, a wracać późno jak już wszyscy są po obiadach i ogladają seriale w TVP Nic panie nie mów o korkach... Nawet nacieszyć się nie można jazdą... Bedziesz po wirusie, zaraz zrobi się noga jak z cementu To chyba wszyscy tak mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 3 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 i co najwazniejsze ... sprawdzalismy przebieg auta zapisany w ECU ... jest taki jak na blacie :twisted: Jak żeście to uczynili możesz cos więcej powiedzieć :roll: :arrow: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=2329&start=0 P.S było to tylko potwierdzenie ;-) bo do autka mam książke serwisowa oraz cała historie autka z zaprzyjaznionego salonu Audi ... :twisted: Bedziesz po wirusie, zaraz zrobi się noga jak z cementu To chyba wszyscy tak mają wiem,wiem ... apetyt rosnie w miare jedzenia ... potem bedzie turbo,wtryski,IC ... itp,itd ... :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Z tego co ja wiem i widze u Ciebie to przeplywka nie ogranicza dawki paliwa, wiec nie wiem gdzie to dojzales. Blok 008 kolumna 003 jest mniejsza od 004 wiec nie ogranicza dawki. Nie licze czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 5 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Z tego co ja wiem i widze u Ciebie to przeplywka nie ogranicza dawki paliwa, wiec nie wiem gdzie to dojzales.Blok 008 kolumna 003 jest mniejsza od 004 wiec nie ogranicza dawki. Nie licze czasu. masz racje .... zawsze mam problemy z interpretacja bloku 008 .... (myla mi sie pozycje,która do czego ;-) ) a to tak na przyszlosc : opis odczytu wartości z bloku 008 (tak w skrócie) wartosc 4 (ogr. dymienia) powinna byc wieksza niz wartosc z 3 (ogr. mom. obr.), wartosc 2 powinna byc najwieksza (zyczenie kierownika) patrzymy wiec na 008 i oceniamy, czy dawka paliwa jest ograniczona przez lmm(ogr. dymienia, poz 4 wzgledem 2 i 3 - poz. 2 powinna byc najwyzsza, potem 4, a na koncu 3). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się