Fernando Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Witam, problem od 2 dni zaczął się pojawiać aż wstyd mi jeździć, takie ładne audi a tak skrzypi. Problem występuje w lewym kole przednim, na dziurach lub wzniesieniach te koło skrzypi, mechanik powiedział mi o metodzie wlania oleju strzykawką do gum (nawet nie zaglądał na wahacze) po prostu czysta rozmowa, również zaproponował żeby na razie jeździć, może przestanie. Co robić? Proszę o pomoc w miarę szybką bo jutro Niedziela, wziąłbym się za to. No to mniej więcej napiszę jak to zrobiłem z fotkami, może komuś kiedyś się przyda bo ja nie widziałem nigdzie takiej instrukcji:1. Strzykawka(średnia) + igła (w aptece możecie wziąć małą i średnią) ja używałem średniej, szybciej olej wchodził a nie była jakaś zauważalna różnica między małą. 2. Olej silnikowy 3. WD40, ja użyłem tylko w doraźnych miejscach zawsze się przyda 4. coś na czym można począć nogi - koc Przed rozebraniem koła ma kobieta wsiadła do autka i poruszał kierownicą w miejscu gdzie był pisk na włączonym silniku, mniej więcej znalazłem piszczący wahacz. Odkręciłem koło, przygotowałem rzeczy do operacji i u mnie akurat piszczały wahacz którym zaznaczyłem strzałką zieloną, (pokazuje wszystkie wahacze jakby ktoś nie wiedział gdzie co ). Dostałem info od użytkownika forum aby wstrzykiwać od góry, a więc tak uczyniłem. Założyłem koło, pokręciłem na włączonym, przez chwilę był pisk ale po paru sekundach ustał. Fotki:
BMS Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 miałem tak w golfie,miałem tak w b5,tak samo robiłem strzykawa i w gumy wahaczy wstrzykiwać olej,przejdzie ale na jakiś czas,u mnie po umyciu auta lub po deszczu tak skrzypiało,przypał jak h...
Fernando Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 może znajdę jakiegoś rozsądnego mechaniola który określi który to wahacz a nie, "trzeba wymienić wszystkie"
BMS Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 nic nie trzeba wymieniać,wahacz jest ok,tylko zasychają w gumkach i musisz je troszkę nasmarować,wstrzyknij narazie olej,przy tych wahaczach to norma
Fernando Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 no ale ten cwaniaczek mówił że jak wstrzyknę to się wszystkie posypią, prawda to?
mosquito Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 nie prawda,wstrzykuj w każdą gume po 1/3 strzykawki oleju,na początek niezadużo,a będzie dobrze i nie słuchaj pierdów tego typu
Fernando Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 Dobra, olej normalny? tak jak zasugerował ten gościu, silnikowy?
mosquito Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 miałem dwie b5 i w każdej to miałem,w b6 i b7 nie miałem takich skrzypień,spokojnie to co jakiś czas ci się będzie odnawiać,a jak nic nie wali to mija się z celem wymiany wahaczy tylko że skrzypią,a olej w ten sposób każdy mechanik wstrzykuje w gumki i na jakiś czas masz spokój ---------- Post added at 23:58 ---------- Previous post was at 23:57 ---------- Dobra, olej normalny? tak jak zasugerował ten gościu, silnikowy? tak zwykły olej silnikowy
BMS Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 zwykły olej silnikowy w strzykawkę,igła i wstrzykuj w gumkę
chriss Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Kolego Fernando na początek to sobie posprawdzaj czy nie masz pozrywanych gum w tulejach bo obiaw skrzypienia zawieszenia często powstaje na skutek odparzenia gumy w tulejach wahaczy
Fernando Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 Jutro rozkręcę koło, wyślę wam foty jak to wygląda wszystko
chriss Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Nie piszcie chłopakowi że to norma i że ten model tak ma . Żadne sprawne zawieszenie nie skrzypi, chyba że jest założona jakaś chińszczyzna zawiecha. Poprostu trzeba pożądnie przejrzeć zawieche, a nie mówie że to bedzie łatwe bo wiem z doświadczenia że ciężko jest cokolwiek wyłapać
ryba85 Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 dokładnie tak jak pisze kolega chriss.na początek trzeba posprawdzać gumy czy nie są popękane i czy nie dostaje się żaden syf do tulei.mi tak skrzypiał wachacz i jak wlałem olej to po krótkiej przejażczce z pod gumy wypłynał jakis czrny syf.i od tego czasu zaczął sie luz na wachaczu co doprowadziło do wymiany wachacza.a wczesniej zadnego luzu nie bylo.
Fernando Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Opublikowano 18 Marca 2012 Witam, no to zdiagnozowałem powód piszczenia, dolny wahacz, wstrzykąłem tam trochę oleju i obok niego również była taka guma jak ta od wahacza, tam też wstrzyknąłem i nie skrzypi
BMS Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Witam, no to zdiagnozowałem powód piszczenia, dolny wahacz, wstrzykąłem tam trochę oleju i obok niego również była taka guma jak ta od wahacza, tam też wstrzyknąłem i nie skrzypi no widzisz a jednak udało się
chriss Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Witam, no to zdiagnozowałem powód piszczenia, dolny wahacz, wstrzykąłem tam trochę oleju i obok niego również była taka guma jak ta od wahacza, tam też wstrzyknąłem i nie skrzypi no widzisz a jednak udało się Ciekawe jak na długo
Fernando Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Opublikowano 18 Marca 2012 też jestem tego ciekaw, odpisze jak zacznie się znów ta zła bajka, nie zamykać tematu.
BMS Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 moim zdaniem zima wychodzi i potrzebowały nasmarowania ,będzie dobrze,chyba lepiej wstrzyknąć oleju troszkę niż odrazu wahacz wymieniać
Fernando Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Opublikowano 24 Marca 2012 No to mniej więcej napiszę jak to zrobiłem z fotkami, może komuś kiedyś się przyda bo ja nie widziałem nigdzie takiej instrukcji: 1. Strzykawka(średnia) + igła (w aptece możecie wziąć małą i średnią) ja używałem średniej, szybciej olej wchodził a nie była jakaś zauważalna różnica między małą. 2. Olej silnikowy 3. WD40, ja użyłem tylko w doraźnych miejscach zawsze się przyda 4. coś na czym można począć nogi - koc Przed rozebraniem koła ma kobieta wsiadła do autka i poruszał kierownicą w miejscu gdzie był pisk na włączonym silniku, mniej więcej znalazłem piszczący wahacz. Odkręciłem koło, przygotowałem rzeczy do operacji i u mnie akurat piszczały wahacz którym zaznaczyłem strzałką zieloną, (pokazuje wszystkie wahacze jakby ktoś nie wiedział gdzie co ). Dostałem info od użytkownika forum aby wstrzykiwać od góry, a więc tak uczyniłem. Założyłem koło, pokręciłem na włączonym, przez chwilę był pisk ale po paru sekundach ustał. Fotki:
axel08 Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 właśnie tej informacji szukałem. Dzięki brachu. pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się