Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Lewe przednie koło skrzypi.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, problem od 2 dni zaczął się pojawiać aż wstyd mi jeździć, takie ładne audi a tak skrzypi. Problem występuje w lewym kole przednim, na dziurach lub wzniesieniach te koło skrzypi, mechanik powiedział mi o metodzie wlania oleju strzykawką do gum (nawet nie zaglądał na wahacze) po prostu czysta rozmowa, również zaproponował żeby na razie jeździć, może przestanie. Co robić? Proszę o pomoc w miarę szybką bo jutro Niedziela, wziąłbym się za to.

No to mniej więcej napiszę jak to zrobiłem z fotkami, może komuś kiedyś się przyda bo ja nie widziałem nigdzie takiej instrukcji:

1. Strzykawka(średnia) + igła (w aptece możecie wziąć małą i średnią) ja używałem średniej, szybciej olej wchodził a nie była jakaś zauważalna różnica między małą.

2. Olej silnikowy

3. WD40, ja użyłem tylko w doraźnych miejscach zawsze się przyda

4. coś na czym można począć nogi - koc :D

Przed rozebraniem koła ma kobieta wsiadła do autka i poruszał kierownicą w miejscu gdzie był pisk na włączonym silniku, mniej więcej znalazłem piszczący wahacz.

Odkręciłem koło, przygotowałem rzeczy do operacji i u mnie akurat piszczały wahacz którym zaznaczyłem strzałką zieloną, (pokazuje wszystkie wahacze jakby ktoś nie wiedział gdzie co ;)). Dostałem info od użytkownika forum aby wstrzykiwać od góry, a więc tak uczyniłem. Założyłem koło, pokręciłem na włączonym, przez chwilę był pisk ale po paru sekundach ustał. Fotki:

2012_03_18_15_02_27.jpg

2012_03_18_15_08_40.jpg

2012_03_18_15_14_02.jpg

2012_03_18_15_14_12.jpg

Opublikowano

miałem tak w golfie,miałem tak w b5,tak samo robiłem strzykawa i w gumy wahaczy wstrzykiwać olej,przejdzie ale na jakiś czas,u mnie po umyciu auta lub po deszczu tak skrzypiało,przypał jak h...:facepalm:

Opublikowano

nic nie trzeba wymieniać,wahacz jest ok,tylko zasychają w gumkach i musisz je troszkę nasmarować,wstrzyknij narazie olej,przy tych wahaczach to norma

Opublikowano

nie prawda,wstrzykuj w każdą gume po 1/3 strzykawki oleju,na początek niezadużo,a będzie dobrze i nie słuchaj pierdów tego typu

Opublikowano

miałem dwie b5 i w każdej to miałem,w b6 i b7 nie miałem takich skrzypień,spokojnie to co jakiś czas ci się będzie odnawiać,a jak nic nie wali to mija się z celem wymiany wahaczy tylko że skrzypią,a olej w ten sposób każdy mechanik wstrzykuje w gumki i na jakiś czas masz spokój

---------- Post added at 23:58 ---------- Previous post was at 23:57 ----------

Dobra, olej normalny? tak jak zasugerował ten gościu, silnikowy?

tak zwykły olej silnikowy

Opublikowano

Kolego Fernando na początek to sobie posprawdzaj czy nie masz pozrywanych gum w tulejach bo obiaw skrzypienia zawieszenia często powstaje na skutek odparzenia gumy w tulejach wahaczy

Opublikowano

Nie piszcie chłopakowi że to norma i że ten model tak ma .

Żadne sprawne zawieszenie nie skrzypi, chyba że jest założona jakaś chińszczyzna zawiecha.

Poprostu trzeba pożądnie przejrzeć zawieche, a nie mówie że to bedzie łatwe bo wiem z doświadczenia że ciężko jest cokolwiek wyłapać :wink:

Opublikowano

dokładnie tak jak pisze kolega chriss.na początek trzeba posprawdzać gumy czy nie są popękane i czy nie dostaje się żaden syf do tulei.mi tak skrzypiał wachacz i jak wlałem olej to po krótkiej przejażczce z pod gumy wypłynał jakis czrny syf.i od tego czasu zaczął sie luz na wachaczu co doprowadziło do wymiany wachacza.a wczesniej zadnego luzu nie bylo.:whistling:

Opublikowano

Witam, no to zdiagnozowałem powód piszczenia, dolny wahacz, wstrzykąłem tam trochę oleju i obok niego również była taka guma jak ta od wahacza, tam też wstrzyknąłem i nie skrzypi :)

Opublikowano
Witam, no to zdiagnozowałem powód piszczenia, dolny wahacz, wstrzykąłem tam trochę oleju i obok niego również była taka guma jak ta od wahacza, tam też wstrzyknąłem i nie skrzypi :)

no widzisz :decayed: a jednak udało się :banan:

Opublikowano
Witam, no to zdiagnozowałem powód piszczenia, dolny wahacz, wstrzykąłem tam trochę oleju i obok niego również była taka guma jak ta od wahacza, tam też wstrzyknąłem i nie skrzypi :)

no widzisz :decayed: a jednak udało się :banan:

Ciekawe jak na długo :naughty:
Opublikowano

moim zdaniem zima wychodzi i potrzebowały nasmarowania ,będzie dobrze,chyba lepiej wstrzyknąć oleju troszkę niż odrazu wahacz wymieniać :facepalm::decayed:

Opublikowano

No to mniej więcej napiszę jak to zrobiłem z fotkami, może komuś kiedyś się przyda bo ja nie widziałem nigdzie takiej instrukcji:

1. Strzykawka(średnia) + igła (w aptece możecie wziąć małą i średnią) ja używałem średniej, szybciej olej wchodził a nie była jakaś zauważalna różnica między małą.

2. Olej silnikowy

3. WD40, ja użyłem tylko w doraźnych miejscach zawsze się przyda

4. coś na czym można począć nogi - koc :D

Przed rozebraniem koła ma kobieta wsiadła do autka i poruszał kierownicą w miejscu gdzie był pisk na włączonym silniku, mniej więcej znalazłem piszczący wahacz.

Odkręciłem koło, przygotowałem rzeczy do operacji i u mnie akurat piszczały wahacz którym zaznaczyłem strzałką zieloną, (pokazuje wszystkie wahacze jakby ktoś nie wiedział gdzie co ;)). Dostałem info od użytkownika forum aby wstrzykiwać od góry, a więc tak uczyniłem. Założyłem koło, pokręciłem na włączonym, przez chwilę był pisk ale po paru sekundach ustał. Fotki:

2012_03_18_15_02_27.jpg

2012_03_18_15_08_40.jpg

2012_03_18_15_14_02.jpg

2012_03_18_15_14_12.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...