winczako Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 Witam Mam nadzieję, że dobrze wklejam wszystko i logi będą wystarczające.. Chodzi o analizę czy z przepływka radzi sobie jeszcze. Tak patrze na kolumnę "Throttle Valve Angle" i zastanawiają mnie zmieniajaće sie wartosci.. w koncu gaz byl w podlodze od 1500rpm do 7000. Przycina się zawór sterowania zmienną długoscia kolektora, i moim zdaniem z niskich obrotów nie idzie przez to jak powinien - czy wlasnie te zmiany mogą o tym swiadczyc? Będę wdzięczny za każde rady, bo ja tu tylko stek cyferek widzę Błędów żadnych nie ma. grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/p.winczakiewicz_77264.html
bula87 Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 Paweł nie martw się jedzie zdrowo do przodu miałeś jeszcze jakieś kody błędów czy tylko tą tabelkę?
winczako Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Opublikowano 20 Marca 2012 Zrobilismy na szybko to co podesłałem. Błędów żadnych nie ma (oprócz jakiegoś sporadycznego z lambd, ale po wykasowaniu w czwartek do tej pory czysto, a już jakiś 1000km pyknęło). Dzięki Bartek, ale po prostu zastanawia mnie teraz czy te wartosci dla throttle valve angle nie powinny być 100 skoro trzymałem pedał wciśnięty. Ten spadek do 40% i wzrost przy ok 5000rpm do 100 odpowiadałby temu co subiektywnie czuje i - odpowiada brakowi zmany długości kolektora (przy 5000rpm kolektor powinien się ustawiac na wyższe obroty, a umnie wygląda jakby caly czas byl tak ustwiony - tzn, ten zawór widać że próbuje cofnąć go po odpuszczeniu gazu, ale nie cofa się do końca. Jak się palcem pomoże to idzie).
domjenick Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 zdrowa eSa-jak nic innego się nie dzieje-jeździć i się cieszyć
bula87 Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 Zrobilismy na szybko to co podesłałem. Błędów żadnych nie ma (oprócz jakiegoś sporadycznego z lambd, ale po wykasowaniu w czwartek do tej pory czysto, a już jakiś 1000km pyknęło). Dzięki Bartek, ale po prostu zastanawia mnie teraz czy te wartosci dla throttle valve angle nie powinny być 100 skoro trzymałem pedał wciśnięty. Ten spadek do 40% i wzrost przy ok 5000rpm do 100 odpowiadałby temu co subiektywnie czuje i - odpowiada brakowi zmany długości kolektora (przy 5000rpm kolektor powinien się ustawiac na wyższe obroty, a umnie wygląda jakby caly czas byl tak ustwiony - tzn, ten zawór widać że próbuje cofnąć go po odpuszczeniu gazu, ale nie cofa się do końca. Jak się palcem pomoże to idzie). no do tej wartości 100 powinno się szybciej chyb a zebrać
winczako Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Opublikowano 21 Marca 2012 Zlokalizowałem przeciekający zawór. Spisuje nr części i zaraz odzywam się w odpowiednim dziale w celach poszukiwawczo-zakupowych
bula87 Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 Zlokalizowałem przeciekający zawór. Spisuje nr części i zaraz odzywam się w odpowiednim dziale w celach poszukiwawczo-zakupowych to to jeszcze szybciej będzie jeździło? to ja chce jeszcze raz karuzele
winczako Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Opublikowano 21 Marca 2012 góra się raczej nie zmieni. Ale tam gdzie nie ma wartosci 100, mam nadzieje ze sie poprawi. CHociaz nie dokonca rozumiem powiązanie miedzy tym zaworem a tymi liczbami... Może problem leży jeszcze gdzie indziej. Ale skoro nie ma błedów, ciągnie dobrze i w sumie 0-100 robi w okolicach katalogowych, to chyba bedzie znaczylo ze sie czepiam
bula87 Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 wiesz to są setne sekundy więc od razu wartości 100 nie osiągniesz bo to musi się otworzyć i kilka wartości na pewno będzie poniżej 100, myślę że po tej operacji będzie to się działo szybciej
winczako Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Opublikowano 21 Marca 2012 ale spojrz, ze najpierw jest 100, a potem te wartosci spadaja mimo ze nie odpuscilem gazu. Do 100 znów dochodza w okolicach 5000rpm
bula87 Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 ale spojrz, ze najpierw jest 100, a potem te wartosci spadaja mimo ze nie odpuscilem gazu. Do 100 znów dochodza w okolicach 5000rpm no masz rację wygląda tak jakby "cofkę" miał..
winczako Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Opublikowano 22 Marca 2012 tylko że nie czuć, że "przestaje" przyspieszać, a po prostu przyspieszenie nie rosnie w tym zakresie jakoś szałowo. Po czym od 4800rpm samochód zrywa się jak poj***y. A wogole co ten czujnik mowi?
winczako Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Opublikowano 23 Marca 2012 czy ktoś mógłby okiem rzucic? czy te wartosci nie powinny byc=100 przy wcisnietym pedale gazu do konca? jesli tak, to jakie mogą być możliwości niesprawności.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się