oneone123 0 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Witam jadąc na czwórce np 80km/h na liczniku wskazówka na obrotomierzu jest na 3000 tys obrotów silnik nie wyje ani nic a kuzyn mi mówi,że poco męczyć silnik to logicznie już powiedzy przy tych 85 powinienem 5 wrzucić? druga sytuacja 3 bieg a 60km/h jak jadę na 3-trójce 60km/h to wskazówka jest na 3000 tys obrotów czyli już powinienem sobie 4 wrzucic? proszę o odp ---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 20:16 ---------- Proszę o odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro_22 0 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Moim zdaniem totalna bzdura, i co to znaczyć męczyć silnik ? Przecież 3000 tys obr/min to normalna praca silnika i niczym go nie "męczysz" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dastin 0 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 No pewnie, że żadna to męczarnia. Powinieneś przetestować spalanie przy różnych prędkościach i zobaczysz różnice. Poza tym jeżdżąc na wyższych obrotach "przedmuc**jesz" układ. Jak ktoś ma problemy z turbiną to wystarczy trochę pojeździć na obrotach dobrze powyżej 2000 (najlepiej 2500), prędkość nie ma znaczenia, a problem z notem z głowy. Myślę, że obroty to kwestia przyzwyczajenia. W mojej poprzedniej benzynie jeździłem na niskich obrotach i spalanie było małe, ale w obecnym dieselku obroty idą w górę, bo tutaj spalanie na wyższych obrotach jest podobne do spalania przyjeździe na niskich obrotach, a dodatkowo nie dusi się silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekII 0 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 W ADP spokojnie można przerzucać biegi tak 2800 - 3000 obrotów zauważyłem że najlepiej wtedy dla silnika nie męczy się spalanie w normie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oneone123 0 Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 ale mi nie chodzi o przerzucanie biegów ino np jadę na czwórce 80 i wskazówka jest na 3000 tys obrotów i tak jadę to żle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Absolutnie nie jest źle. Chociaż przy tej prędkości mógłbyś już 5th wbić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon 1 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 wbijaj 5 przy tej predkosci, ja w adpku zmieniam biegi przy 2500 tys i po co krecic wiecej? no chyba ze ruszasz z buta spod swiatel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oneone123 0 Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 łoł ja sobie nie wyobrażam w 1.6 zmiany biegu przy 2500 bo by był muł biegi zmieniam powyżej 3500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon 1 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 .. i spalanie 11l masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oneone123 0 Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 no np jak mam sekwencje to za 20 zł na zimowych oponach robię około 69/72km a na letnich około 85 do 87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się