gumis855 Opublikowano 25 Marca 2012 Opublikowano 25 Marca 2012 Witam panowie i Panie otórz we wtorek przyjedzie do mnie nowa(dla mnie nowa) turbosprężarka, czy duzo zabawy jest z wymiana? czy moge to sam pod domem zrobić? co pozniej trzeba zrobic cos na kompie ustawic wykasowac jakies bledy czy cos? Dodam ze mam zrobiony chip na 165 koni.
SotoM Opublikowano 25 Marca 2012 Opublikowano 25 Marca 2012 jeśli nie będziesz włączał zapłonu przy odpiętych kostkach -to błędów nie będzie... jasne ze idzie to zrobić pod domem nie potrzeba kosmicznych narzędzi do zmiany turbo... ale dobrze było by wymienić uszczelki - medzy wydechem a turbo, - uszczelke miedzy przewodem a turbo od powrotu oleju do silnika po montażu kwestia sprawdzenia czy prawidłowo wyregulowany jest regulator podciśnieniowy "sztanga" sterujacy vnt
gumis855 Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Opublikowano 25 Marca 2012 caly zestaw potrzebnych uszczelek tez zamowilem, jak sprawdza sie tenn regulator?
MAGIC87 Opublikowano 25 Marca 2012 Opublikowano 25 Marca 2012 Logi przed i logi po zmianie sobie zrób
IDUAL Opublikowano 25 Marca 2012 Opublikowano 25 Marca 2012 Ja jeszcze od siebie dodam bo czyściłem turbo tydzień temu że nie zaszkodzi popsikać po srubach 12 jakimś VD 40 na przykład dzień wszczśniej. I przed zapaleniem zalać turbine olejem kręcąc palcem wirnikiem a najlepiej jak sie ma jakieś odciecie pokręcić pare razy rozrusznikiem żeby olej do niej doszedł.
gumis855 Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Opublikowano 25 Marca 2012 w zestawie z uszczelkami dali mi jakas strzykawke zebym mogl zalac turbo olejem bede to pierwszy raz robil wiec kazde wskazowki sie przydadza
Pretor Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 Z wymianą nie ma problemu. Musisz mieć kanał lub przynajmniej jakieś najazdy żeby wejść bezpiecznie pod auto. Jak założysz nowe turbo i przykręcisz przewód odpływowy oleju z turbo to zanim przykręcisz przewód zasilania olejem napełnij strzykawkę olejem który lejesz do silnika i włóż koniec strzykawki do otworu zasilania olejem i powolutku wstrzykuj olej jednocześnie kręcąc wirnikiem turbo po czym załóż przewód zasilania olejem. Do odkręcenia przewodu zasilania olejem będziesz potrzebował zeszlifowanego klucza żeby założyć na nypel do którego jest przykręcony przewód olejowy. Jak tego nie zrobisz to ukręcisz przewód. Robiłem to już ok 15 razy .
gumis855 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 Kolego Pretor (z gory dziekuje za wskazowki Tobie jak i wszystkim ktorzy ich udzielili) zrobiłem dzisiaj wszystko i poskladalem do kupy, klucz sobie oszlifowalem elegancko wszystko poszlo tylko troche problemu i kombinacji mialem przy odkreceniu jednej srobki przy kolektorze zaraz przy tej rorce co idzie od zaworu EGR i od tego mocowania turbiny od spodu ale poszlo gladko zabawy bylo i nerwow. Odpalilem przejechalem troche a za mna siwo jak nie wiem co czy to jest ten olej co sie dostal do wydechu i sie wypala bo juz teraz prawie wcale nie kopci tylko jak dluzej jade i bardziej agresywnie, dodam ze oleju z silnika nie ubywa. Druga sprawa wydaje mi sie ze auto nie jedzie na te swoje 165 koni tylko na 131 albo mam takie zludzenie i podczas jazdy na 5 biegu na blace jakies 110 moze 120 i 3 tys obrotow strasznie drzy galka od biegow jakby turbina nie wydaje na to nie wiem bardzo to dziwne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się