Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Przyrost mocy przy 5 tyś. obr/min


kiblos

Rekomendowane odpowiedzi

hej pozbyłem się kata narazie została stara pucha po kacie i jest troszkę głośnie ale już lepie :th: ale nie o to chodzi, mianowicie przy obrotach nie wysokich audi tak sobie idzie trochę lepiej jak z zapchanym katem, ale jak dochodzę do 5tys obrotów to jest szarpniecie i nagłe przyśpieszenie aj jak obrotomierz przesuwa się do około 5600obr/min to jeszcze jedno szarpniecie i jeszcze lepiej idzie jak by turbo dopiero wtedy ładowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sugeruję zakupić sobie zagar ciśneinia doładowania, podłączyć i monitorowac pracę turbiny.

Powyżej 5600rpm tam juz nic nie ma prawa się dziać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob jak Poziek napisal,im szybciej jedziesz,szybciej kreci turbina i wytwarzane cisnienie jest wieksze,jak sprawdzisz jakie cisnienie jest wytwarzane,bedziesz wiedzial wiecej ,co jest z turbina

5600 to juz niewiele do konca zostalo,normalna turbina laduje duzo wczesniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje audi kręci sie do 7500 ale za wysoko turbo ładuje jak to zmienić??

Bzdura. Odcinka jest przy 6800 lub 7000 jak masz czipa

a moze kompresja gdzies ucieka i dopiero jak jest wysoka auto zaczyna reagowac :mysli:

Nie ma takiej opcji.

Zakup zegar za 80 złotych i zrób tak jak ci napisałem :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie żadna bzdura tylko obrotomierz mam do 8 tys i na lpg i na benzynie kręci sie do 7500 jak wróce na chatę fotkę zrobię jak nie wierzysz, więc muszę szukać gdzieś winy na drodze od turbo do kolektora

Masz kolego nieprawidłowo wyskalowany obrotomierz. Poszukaj na forum, było juz na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :hi:to w takim razie pytanie-przy ilu obrotach powinna ładować bo u mnie , tak mi się przynajmniej wydaje że jest to 2800-3000 obr?możliwe to jest? :mysli: aha i o jakim weżyku do smarowania mówicie? oddaje auto do mechanika to powiedziałbym bym mu żeby go przejrzał i ewentualnie wyczyścił pozdro :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2800rpm to jest własnie ten moment kiedy zaczyna ładować turbinka...

Żadnego wężyka ani smarowania nie musisz robić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz mialem taki sam problem lecz tylko na lpg i bylo to oznaka zbyt malej ilosci dostarczanego paliwa zmienilem wtryski gazowe i redyktor i dziury znikly plynny caly zakres obrotow a czy na pb tez tj kwestia paliwa to juz nie wiem moze mapka cos popsuta ? zreszta sluchaj mastera POZKa :)) JA dzieki zegarowi duzo wiecej zrozumialem suchej tresci pisanej na forum :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to wiesz dzwiny efekt ale kat jest za turbem wiec dziwne ze cos slychac a na pb nie ? mogles wstawic rurke a nie stara puszke bo tam moze cos brzeczec :(( a gazownicy co na to ? skoro tj tylko na lpg to do nich wal :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2800rpm to jest własnie ten moment kiedy zaczyna ładować turbinka...

Żadnego wężyka ani smarowania nie musisz robić...

A nie wcześniej?? AEB przy 1750rpm ma max moment, który jest dużo większy od ADR w tym przedziale. Na głównej na AKP są wykresy obu silników (AEB i ADR) widać po nich, że turbina jeszcze przed 2krpm pracuje już na maxa. Jak kolega dostaje kopa dopiero po 5krpm to na pewno coś jest nie tak. Turbo jest VTG o ile się nie myle, więc przy tej prędkości kładzie już łopatki, żeby nie przeładować....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...