Skocz do zawartości
IGNOROWANY

N75


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dręcze sie z zbyt niskim doładowaniem ledwie 04 bar. To co juz sprawdziłem, nieszczelnosc brak, DV pracuje jak trzeba, klapka WG cała domknięta, gruszka WG trzyma cisnienie, a zawór N75 zachowuje sie nastepujaco, w stanie spoczynku dmuchając w przewód od czesci zimnej turbo zawór kierujre powietrze do gruszki turbiny, zas po właczeniu podpięciu pod zasilanie puszcza powietrze w oba bieguny i do gruszki i do dolotu, z tego co przeczytałem tu

http://www.audi80.pl/80-b4-tdi-1z-jak-sprawdzic-zawor-turbiny-n75-vt14063.htm?sid=d5dcf3f1387a2611c2111554a7af95ab powinno byc inaczej 9 wpis kolegi Adamm, ma byc tak ze podczas pracy cisnienie wraca w dolot a podczas przeładowania do gruszki otwierając klapke WG chyba ze te zaworki w tdi a BP dzialaja inaczej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...