mjw83 Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Witam dręcze sie z zbyt niskim doładowaniem ledwie 04 bar. To co juz sprawdziłem, nieszczelnosc brak, DV pracuje jak trzeba, klapka WG cała domknięta, gruszka WG trzyma cisnienie, a zawór N75 zachowuje sie nastepujaco, w stanie spoczynku dmuchając w przewód od czesci zimnej turbo zawór kierujre powietrze do gruszki turbiny, zas po właczeniu podpięciu pod zasilanie puszcza powietrze w oba bieguny i do gruszki i do dolotu, z tego co przeczytałem tu http://www.audi80.pl/80-b4-tdi-1z-jak-sprawdzic-zawor-turbiny-n75-vt14063.htm?sid=d5dcf3f1387a2611c2111554a7af95ab powinno byc inaczej 9 wpis kolegi Adamm, ma byc tak ze podczas pracy cisnienie wraca w dolot a podczas przeładowania do gruszki otwierając klapke WG chyba ze te zaworki w tdi a BP dzialaja inaczej
Łukasz13 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Chyba działa prawidłowo zobacz tutaj: http://forum.vw-passat.pl/threads/40168-ABC-O-Uszkodzonych-zaworkach-N75-dyskusja-objawy-wykresy
mjw83 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zgadza sie tak chyba ma byc z nim działa prawidłowo Dziękuje i pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się