gargamel Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Witam. Chce w najbliższym czasie zmienić zawiechę u mnie w aucie na 1be (obecnie mam 1ba). Czy będzie pasowało p&p i orientacyjne ile może to kosztować? oczywiście przód i tył. Warto kupować używane gdy stan amorków to około 70%?
tomaszstn Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Wszystko zależy czego oczekujesz i ile chcesz na to kasy przeznaczyć.
MASATO Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 kolego pytasz o 70%, a nawet nowe amortki na przeglądzie nie wyjdą 100% tylko około 70-80%
grn Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 1BE to tylko jakieś -20mm, więc jak Ci zależy na większym obniżeniu, to radze rozglądać się za gwintem
gargamel Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Wiem, że to -20mm ale u mnie to w zupełności wystarczy. Co do kasy to nie zależy mi żeby kupić coś co powinno wylądować na szrocie, auto robię zawsze pod siebie i dlatego staram się składać wszystko z głową i bez węża w kieszeni. To jak jest ktoś wstanie orientacyjnie przybliżyć mi koszta?
grn Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Właśnie ktoś ostatnio sprzedał komplet 1be ze sprawnością podobno 70% http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?228810-Sprzedam-1BE-kompletne-do-monta%BFu-O%B6ka-1-9-TDi-po-70
tomaszstn Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Ja założyłem eibacha pro kit -30mm i do tego amorki bilsteina ale to wychodzi tyle co średniej klasy gwint.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się