pawelone28 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 ani wtryskiwacz ani czujnik wzniosu iglicy(wtedy kat wtrysku 38 bez roznicy jaki byl wczesniej) dokładnie tak wtedy ecu podkłada tą wartość i wywala błędy a kolega pisał że błędów brak nawe 550 nie było co troche dziwne przy koncie 255 ,ja obstawiam jednak napinacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Ja miałem troche podobny problem, wciąż sie przestawiał zapłon, po zdjęciu wszystkiego okazało sie że klin na kółku zębatym na wale prawie nie istnieje. Po wymianie całego kompletu problem ustał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matbros. 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Właśnie u mnie był ten sam przypadek. Częściowemu uszkodzeniu uległ klin na kole zębatym. Do wymiany poszedł cały rozrząd.Po wymianie kąt wtrysku w BS mieści się od 49 do 51 jednostek. Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za sugestie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się