Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mega problem z kątem wtrysku i odpalaniem.


matbros.

Rekomendowane odpowiedzi

ani wtryskiwacz ani czujnik wzniosu iglicy(wtedy kat wtrysku 38 bez roznicy jaki byl wczesniej)

dokładnie tak wtedy ecu podkłada tą wartość i wywala błędy a kolega pisał że błędów brak nawe 550 nie było co troche dziwne przy koncie 255 ,ja obstawiam jednak napinacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem troche podobny problem, wciąż sie przestawiał zapłon, po zdjęciu wszystkiego okazało sie że klin na kółku zębatym na wale prawie nie istnieje. Po wymianie całego kompletu problem ustał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie u mnie był ten sam przypadek.

Częściowemu uszkodzeniu uległ klin na kole zębatym.

Do wymiany poszedł cały rozrząd.Po wymianie kąt wtrysku w BS mieści się od 49 do 51 jednostek.

Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za sugestie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...