krisczarny Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Witam. Mam zamiar obnizyc zawieszenie i chodzi mi po głowie aby auto nie bujało sie w zakretach, aby w miastach dało sie normalnie jezdzic a nie 30km/h. Czy bilstein b8 i sprężyna progresywna plus opony 225/40/18 nadawaly by sie do tego? Jezdzi ktoś moze na takim zestawie? Ile można obniżyć na auto na takim zestawie? I czy byloby to lepsze od najtanszych gwintow z allegro?
tw182 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 kolego ja w bmw mialem b8, tylko zrobione jeszcze dodatkowo utwardzone w zerkopolu, zakrety bajka, trzymał sie drogi idealnie, przy drifcie, ciasnych łukach, w lato bylo spoko na dołach, do zniesienia. Co innego zimą, kazda poprzeczna nierównośc, to była masakra, samochod kompletnie nie miał amortzacji. Gleba byla 60/40.
krisczarny Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2012 a co by było rozwiazaniem między, dobrym trzymanieniem w zakretach, a w miare komfortowa jazda po miescie? Latam dwa lata na gwincie fk i na poczatku zakrety autostrady bajka, ale miasto to masakra maks 30km/h. W tym roku po zmianie opon z zimowych na letnie auto zachowuje sie jak na samych sprerzynach, przod poprostu sie odbija, tyl jest twardy tak jak wczesniej. NIe wiem co moze byc przyczna takiego niestabilnego przodu, bylem na stacji diagnostycznej i wszystko ok, amortyzatory przod po 60%, tyl po 70%. Mysle wlasnie na wywaleniu gwintu z przodu i wstawieniu b8.
krisczarny Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Wracając do tematu, czy może ktoś udzielić mi odpowiedzi na kilka pytań; 1. czy B8 nadają się do jazdy po miescie czy tylko na tor 2. czy b8 sprzedawane sa z odbojami i osłonami? 3. czytałem ze b8 maja regulacje twardości, można wyregulować sobie samemu czy jak to wygląda? 4. czy sprężyny eibach sportline będą nadawały się do B8?
nicramk Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Wracając do tematu, czy może ktoś udzielić mi odpowiedzi na kilka pytań;1. czy B8 nadają się do jazdy po miescie czy tylko na tor 2. czy b8 sprzedawane sa z odbojami i osłonami? 3. czytałem ze b8 maja regulacje twardości, można wyregulować sobie samemu czy jak to wygląda? 4. czy sprężyny eibach sportline będą nadawały się do B8? Luknij sobie a najlepiej zadzwon. http://eibachpolska.pl/produkty-zawieszenia-(kity)-b12-pro-kit-(nowosc)-m-50.html Ja kupiłem ten zestaw do B6 i w komplecie nie było osłon ani odbojów, należy je przełożyć ze starego kompletu
krisczarny Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2012 b6/b8 + eibach pro kit = b12 "Sprężyny i amortyzatory wzajemnie zestrojone w trakcie jazd testowych" - co mam przez to rozumiec? ze b12 sa jakos odpowiednio stojone... A b8 + pro kit to standard... Jak Ci sie "nicramk" jezdzi po miescie na tym komplecie? Autostrady zapewne bajka.
nicramk Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 jak mi tłumaczyli to pod każdy model auta są amory i prężyny dostosowane i testowane, może o to chodzi. Poza tym jeździ sie rewelacyjnie jak i po miescie jak autostrady. Najlepiej do nich przedzwonic, wszystko powiedzą. Pozdrawiam
krisczarny Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Amorki sa juz w garazu, czekam jeszcze az przyjda sprezyny i bede zakladal... zastanawia mnie czy dawac gume miedzy talerzem sprezyny a sprezyna? czy nie bedzie stukac pukac drgac jak nie bedzie tych gum?
nicramk Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Jakie amory kupiłeś. Gumy i odboje powinno sie przełożyć ze serii.
krisczarny Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Amorki Bilstein b8. Mam aktualnie gwint i tam nie ma tej dolnej gumy, dzwonilem do aso i powiedzieli ze koszt jednej sztuki to 120zl... szukam caly czas i wydzwaniam za jakims tanszym zamiennikiem ale nic nie moge dostac.
nicramk Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Po tygodniu jeżdżenia na nowym komplecie Eibach Pro-kit mówię że zajeb....a sprawa, prowadzi się rewelacyjnie, zakręty bajka, a autostrady:kox:. Oczywiście lekko sztywniejsze od 1BE. Za niedługo rzucę zdjecia jak auto wyglądało na 1BA, 1BE i teraz na Pro-kit. Pozdr.
RS Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Tez jezdzilem w B5 na Eibachu + seryjne amory i wiecej mi do szczescia nie bylo potrzeba. Teraz w B7 ma H&R i troche mi to twarde jest....
nicramk Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Eibach jak dla mnie idealny ciut twardszy niż 1BE, ciut miękcejszy nic H&R, ale zależy co kto lubi:decayed:
krisczarny Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Amory i sprezyny dzisiaj zamontowane. po pierwszysz 10 km jest bajka. auto stoi niziutko. zobaczymy jak dalej zawias bedzie sie sprawowal, ale jak narfazie jestem mega zadowolony.
nicramk Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Dla porównania: 1BA: 1BE: Eibach Pro-kit:
krisczarny Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Bilstein B8 + eibach prostret http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d36382600cb2e8fc.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się