zakladowa Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Witam, od jakiegoś tygodnia (a dziś wybitnie) przy skręcaniu słychać głośne trzeszczenie (cos w stylu wiertarki). Na wysokich obrotach wszystko jest ok, problem jest na niskich. Halas jest niemilosierny, do tego kierownica chodzi coraz ciężej. Domyślam się że winna jest pompa lub łożysko? Płyn jest. Mógłby ktoś potwierdzić moją teze? Czy konieczne jest unieruchomienie pojazdu? Idą święta planowałem kilka wyjazdów (do 500km) a tu taki zonk. Dzisiaj już nikt mi tego nie zrobi. I tu moje kolejne pytanie: czy zagraża bezpieczeństwu jazda takim samochodem? Czy istnieje możliwość że koła się zblokują? Pozdrawiam i dzieki za odp. Wesolych Swiat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakladowa Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 dodam tylko ze wspomaganie dziala. ogolnie buczy glownie na niskich obrotach przy zakretach, na obrotach ok 2k (diesel) buczenie jest duzo slabsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Na początek spróbuj odpowietrzyć układ, i jeśli płyn był dawno zmieniany to go wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakladowa Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Na początek spróbuj odpowietrzyć układ, i jeśli płyn był dawno zmieniany to go wymienić. robilem to. dodatkowo plyn wyglada na spieniony i tak jakby chlapie bo korek jest caly upaprany. dodam, ze ciagle ubywa tego plynu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Spieniony płyn jest objawem zapowietrzonego układu. Może gdzieś jest nieszczelność i łapie powietrze? Jeśli nie to chyba pompa się kończy. Jeśli płynu ubywa to gdzieś musi być widoczny jakiś wyciek bo układ wspomagania to zamknięty układ nic nie powinno ubywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejAj3 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 dokładnie, na pewno masz jakiś wyciek i przez to te ubytki płynu i zapowietrzenie układu... sprawdź te węże co idą do pompy (u mnie jeden z nich pękną i były podobne objawy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakladowa Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 a czy jak jutro przejade na tym buczeniu (po dolaniu plynu na stan ponad minimum) ok 200 km to ryzykuje czyms powaznym ? (np zblokowanie kol itp) w srode mam wolny dzien i zajme sie tym dokladnie. wczesniejsze odpowietrzenie bylo robione prowizorycznie. dodam ze od 6 lat jezdze na 1 plynie, ktory jest juz.. brazowy a sam wyciek jest z okolic korka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejAj3 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 z tego co mi się wydaje to teoretycznie tego płynu się nie wymienia, znaczy nie ma takiej potrzeby ale dla uspokojenia własnego sumienia ja np wymieniłem nie kół Ci nie zablokuje, w najgorszym wypadku zatrze się pompa i stracisz wspomaganie przez co będziesz miał trudniej ukręcić kierownicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakladowa Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 stracisz wspomaganie przez co będziesz miał trudniej ukręcić kierownicą z tym sie licze, po prostu kolega nagadal mi, ze skutki tego moga byc takie jak wyjecie kluczyka w trakcie jazdy. jutro po prostu musze dolac plynu bo mi ubylo. w wolnej chwili wymienie caly (bo ten jest juz praktycznie czarny) i odpowietrze uklad, gdy nie pomoze trzeba bedzie pomyslec nad pompa.. dzieki za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejAj3 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 ja teraz mam problemy ze zdobyciem pompy i miałem wymontowaną u siebie i jakoś bez niej wyjechałem z garażu, jedyne co było to tak jak mówię ciężko się kręciło i tyle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakladowa Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 ja teraz mam problemy ze zdobyciem pompy i miałem wymontowaną u siebie i jakoś bez niej wyjechałem z garażu, jedyne co było to tak jak mówię ciężko się kręciło i tyle... po prostu chodzilo o sytuacje ze w trakcie zakretu pada mi pompa i kola sie blokuja. ale skoro nie to ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejAj3 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 na pewno nie....w volvo v40 strzelił mi pasek który napędza między innymi pompę wspomagania i jakoś kierownica mi się nie zablokowała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się