Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przerabiał ktoś B5 na europejską wersje ??


juzek114

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy to dobry dział , jeżeli nie to pokierujcie mnie tam gdzie trzeba ;) .

Czy miał ktoś okazję przerobić angola na europejczyka ? Jakie są ew koszta i czy dużo roboty z tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje się, że kolega Buba robił taką przekładkę, pisał o tym w #21 poście tu http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?52340-Problem-z-samochodami-z-Angli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ja przerabiałem. :) Dłubania jest sporo nawet, ja akurat wsadzałem wiązke z eu więc rezanie wiązki praktycznie mnie omineło. :) W tych czasach to już raczej nie opłacalne, chyba że robisz auto pod siebie albo z pasji (akurat ja tak robiłem). U mnie koszty wyszły tak:

Angol - to już zależy ile Ci się trafi

Kupiliśmy dawce bez kwitów eu całe wnętrze sciana wiązka itp 2300

robocizna - tego liczyć nie muszę. :)

Polecam opcję z wycięciem szyby i wspawania całego podszybia z eu, wtedy praktycznie jest p&p, wszystko wsio pasuje. Zostaje wtedy przełożyć śróbe od minusowej klemy aku, wstawić wkręty do przykręcenia stopki i to chyba wsio. Wspawujesz, jedziesz masą uszczelniającą, dajesz maty wygłuszające jak było ori malujesz i nic nie widać. Ważne aby dobrze dopasować scianę, wtedy będzie wsio pasować. :) Nie polecam kupowania części osobno, będziesz miesiącami szukał i wydasz majątek. :) A tak z tego co Ci zostanie z eu po przekładce jeszcze na czesciach kasy zarobisz. :) Ogólnie jak coś służę pomocą przy przekładce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ja przerabiałem. :) Dłubania jest sporo nawet, ja akurat wsadzałem wiązke z eu więc rezanie wiązki praktycznie mnie omineło. :) W tych czasach to już raczej nie opłacalne, chyba że robisz auto pod siebie albo z pasji (akurat ja tak robiłem). U mnie koszty wyszły tak:

Angol - to już zależy ile Ci się trafi

Kupiliśmy dawce bez kwitów eu całe wnętrze sciana wiązka itp 2300

robocizna - tego liczyć nie muszę. :)

Polecam opcję z wycięciem szyby i wspawania całego podszybia z eu, wtedy praktycznie jest p&p, wszystko wsio pasuje. Zostaje wtedy przełożyć śróbe od minusowej klemy aku, wstawić wkręty do przykręcenia stopki i to chyba wsio. Wspawujesz, jedziesz masą uszczelniającą, dajesz maty wygłuszające jak było ori malujesz i nic nie widać. Ważne aby dobrze dopasować scianę, wtedy będzie wsio pasować. :) Nie polecam kupowania części osobno, będziesz miesiącami szukał i wydasz majątek. :) A tak z tego co Ci zostanie z eu po przekładce jeszcze na czesciach kasy zarobisz. :) Ogólnie jak coś służę pomocą przy przekładce :)

A jak z wiązką przekładałeś tylko z pod deski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ja przerabiałem. :) Dłubania jest sporo nawet, ja akurat wsadzałem wiązke z eu więc rezanie wiązki praktycznie mnie omineło. :) W tych czasach to już raczej nie opłacalne, chyba że robisz auto pod siebie albo z pasji (akurat ja tak robiłem). U mnie koszty wyszły tak:

Angol - to już zależy ile Ci się trafi

Kupiliśmy dawce bez kwitów eu całe wnętrze sciana wiązka itp 2300

robocizna - tego liczyć nie muszę. :)

Polecam opcję z wycięciem szyby i wspawania całego podszybia z eu, wtedy praktycznie jest p&p, wszystko wsio pasuje. Zostaje wtedy przełożyć śróbe od minusowej klemy aku, wstawić wkręty do przykręcenia stopki i to chyba wsio. Wspawujesz, jedziesz masą uszczelniającą, dajesz maty wygłuszające jak było ori malujesz i nic nie widać. Ważne aby dobrze dopasować scianę, wtedy będzie wsio pasować. :) Nie polecam kupowania części osobno, będziesz miesiącami szukał i wydasz majątek. :) A tak z tego co Ci zostanie z eu po przekładce jeszcze na czesciach kasy zarobisz. :) Ogólnie jak coś służę pomocą przy przekładce :)

A jak z wiązką przekładałeś tylko z pod deski

Niet, cała wiązka poszła z eu wszystkie kabelki :) Od belki z eu nawet wiazki nie odpinaliśmy tylko wsadziliśmy i wszytko grało p&p.

Lutować trzeba było jedynie wiązkę od klapy bagażnika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...