Gość [email protected] Opublikowano 2 Maja 2008 Opublikowano 2 Maja 2008 Chlopaki pomozcie, mam problem z autem brata, a mianowicie z a3 1.9 TDI ALH po chipie, cos nierowno chodzi, raz smiga a raz nie, notlauf'a nie lapie! Chyba troche przeladowuje turbine ale nie wiem co jest powodem prosze o wnikliwa analize, ponizej logi: http://img215.imageshack.us/img215/2958/log1yj2.jpg http://img261.imageshack.us/img261/3684/log2rr2.jpg http://img126.imageshack.us/img126/9608/log3gs5.jpg http://img411.imageshack.us/img411/6753/log4lo1.jpg http://img411.imageshack.us/img411/3149/log5lx0.jpg http://img111.imageshack.us/img111/385/log6qa1.jpg http://img111.imageshack.us/img111/8804/log7cy6.jpg http://img111.imageshack.us/img111/149/log8bu4.jpg
przemik Opublikowano 2 Maja 2008 Opublikowano 2 Maja 2008 - zapieczone kierowniczki w sprezarce... po doprowadzeniu do porzadku cisnienia doladowania ponownie zalogujcie 011 dyn. i zapraszam na forum - silnik lekko niedogrzany (termostat albo lepiej go dogrzejcie) - uklad wtryskowy w stanie bardzo dobrym - nie zamiesciles logow 000 BS i 003 BS PS Zalozyles dwa takie same wątki - proponuje skasowac ten drugi. pozdr
Gość [email protected] Opublikowano 2 Maja 2008 Opublikowano 2 Maja 2008 przemik, po czym poznales, ze kierownice zapieczone? po tym ze przeladowuje?? wymienilismy dzis przeplywomierz na inny i auto za***prza jak glupie!! jutro wkleje loga 011 to zerkniesz, niestety tez lekko przeladowuje ale niebo a ziemia, auto rwie asfalt i niema juz tych dolow jak w tych danych! Dodam ze przeplywomierz ktory teraz zalozylem nie jest nowy, zastanawiam sie nad jego przeczyszczeniem! Czy to moze byc przyczyna?? Czy ewidentnie zapieczone kierownice?? Dzieki za pierwsza jakze wazna uwage! P.S. drugiego posta nie moge skasowac gdyz nie mam takich uprawnien (prosba do moda o skasowanie tego drugiego posta) pozdr
przemik Opublikowano 4 Maja 2008 Opublikowano 4 Maja 2008 Procedury diagonostyczne mowią wyraznie, iz nie powinno sie oceniac LMM dopoki dynamika gazow spalinowych w dolocie wykazuje nieprawidlowosci. Twoje logi na to wskazują. Jesli udalo sie uzdrowic auto to gratulacje. IMO - tylko kwestią czasu jest jak notlaufy beda nie do zniesienia oby nie :th: Pozdrawiam serdecznie
spanky Opublikowano 5 Maja 2008 Opublikowano 5 Maja 2008 turbulum na stół do czyszczenia kierownic ... [dla swietego spokoju sprawdz szczelnosc podcisnien i podmien N75 na nowy jak masz mozliwosc] p.s jaka moca deklaruje sie to autko ... ?
Gość [email protected] Opublikowano 5 Maja 2008 Opublikowano 5 Maja 2008 czesc spanky! Turbo jest ok 99% winy lezy po stronie n75 juz do tego doszedlem i jestem prawie pewny! Moje autko deklaruje sie moca 130 PS i 280Nm momentem. Niestety mam problem z zakupem zaworka w Krakowie wszedzie spiewaja sobie ok 400/500zl jestem w ciezkim szoku, najtaniej znalazlem za 250zl!! Moze znasz jakas firme gdzie mozna kupic bezpiecznie oryginal oczywiscie nowy w dobrej cenie??
spanky Opublikowano 6 Maja 2008 Opublikowano 6 Maja 2008 czesc spanky! Turbo jest ok 99% winy lezy po stronie n75 juz do tego doszedlem i jestem prawie pewny! Moje autko deklaruje sie moca 130 PS i 280Nm momentem. Niestety mam problem z zakupem zaworka w Krakowie wszedzie spiewaja sobie ok 400/500zl jestem w ciezkim szoku, najtaniej znalazlem za 250zl!! Moze znasz jakas firme gdzie mozna kupic bezpiecznie oryginal oczywiscie nowy w dobrej cenie?? 250 zł to jest dobra cena jak za oryginal ... p.s skad ta pewnosc co do N75 ... ?
Gość [email protected] Opublikowano 6 Maja 2008 Opublikowano 6 Maja 2008 pewnosc jest stad, ze auto lekko przeladowuje na calej rozleglosci obrotów, niema juz tych dolow ktore mialo(po wymianie przeplywki) wiec n75 raczej nie domaga (nie nadaza ograniczyc cisnienia), mam oryginalny nie wymieniany od nowosci 98 rok:] wiec chyba niema sie co dziwic! sztanga od turbiny chodzi delikatnie! 250zl-cena srednia bo nowy oryginal mozna wyhaczyc za 150 juz!! W intercarsie maja za 140 ale akurat nie ten co ja potrzebuje- wyglada tak samo, tyle ze nr audi i pierburga sie troszke rozni, a oczywiscie tajemnica jest czym one sie roznia od siebie, w serwisie audi nie powiedza(pewnie nie wiedza), w intercarsie tez niewiedza(wola wciskac takie same tylko za 350)! Drazni mnie to ogolne olewanie klienta wszedzie gdzie sie nie spytam to sie wypinaja! Ja mam nr 1H0 906 627 A jest duzo wygladajacych tak samo np na allegro a rozniacych sie tylko jedna litera ma np J zamiast H ale niewiem czy to to samo... znalazlem nawet egzemplarze majace ten sam nr 1H0 906 627 A a rozniace sie nr pierburga:] Niechce sie tez wyjelenic kupic za 150 a bedzie np zle dzialal! Badz tu madry i pisz wiersze... Moze masz jakies rady??
spanky Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 zrob jeszcze 011 dynamiczne .... [jak dla mnie to nie jest zaworek N75] ale moge sie mylic ... a co do zakupu zaworka ... [nic nie poradze ]
Gość [email protected] Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 prosze oto logi na nowej przeplywce: http://img176.imageshack.us/img176/2779/test3majdr0.jpg http://img301.imageshack.us/img301/1165/test3maj2rv6.jpg jesli nie n75, to jaka wg Ciebie jest przyczyna tego przeladowania? Pozdr
przemik Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 A ja caly czas twierdze ze w tym aucie jest turbo do czyszczenia.... :th: Amen Pozdrawiam
spanky Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 jesli nie n75, to jaka wg Ciebie jest przyczyna tego przeladowania? Pozdr odpowiedz juz padla kilka razy ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się