gregory Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Ja tam nie wiem czemu ludzie utrudniają sobie życie. AEB jest tak proste że wystarczy Vag-a podłączyć, sprawdzić kilka parametrów i już wiadomo co jest grane. Wystarczy sprawdzić: Czas wtrysku biegu jałowego Masa zasysanego powietrza biegu jałowego Jak pracuje sonda lambda, napięcie sondy na biegu jałowym oraz % Sprawdzić czujniki temp. : dolotu i wody Zrobić logi podczas jazdy z kanału 1, 2, 7 od 1400RPm do maxymalnych Sprawdzić cewki/świece To cała diagnoza AEB i tyczy się to większości usterek silnika.
Marek12 Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Moja też kiedyś zaczęła na trzy cylindry pracować i powodem był moduł wymiana prosta ale kosztowna Ale jak się dobrze zakręcić to można na szrocie za 50-100zł znaleźć! Autko już nie młode a czasem dłuższa traska się trafi to na wszelki wypadek zapasowy moduł i cewkę wożę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się