Jump to content
IGNORED

[B5 AEB] Pali na trzy cylindry


Guest Robert
 Share

Recommended Posts

Guest Robert

Witam.

W środę wracając do domu silnik przestał pracowac na jednym cylindrze. Jakoś powoli dojechałem. Podpięcie do KTS-a nie wykazało żadnych błędów. Silnik nie pracował na drugim cylindrze. (Dodam, że auto ma inst. gazową). Przełączanie z benzyny na gaz nic nie zmienia (Eliminuje to usterkę wtrysk. bęzyny i gazu). Zamieniłem cewki pierwszego cyl. z drugim - silnik nadal nie pracuje na drugim cylindrze. Sprawdziłem połączenie pomiędzy cewką a modułem zapłonowym - ok. Sprawdziłem połączenie pomiędzy sterownikiem silnika a modułem zapł. - ok.

Dodam jeszcze, że silnik po ostygnięciu (2-3 godz postoju) zaczyna pracować prawidłowo, a po przejechaniu 10 km znowu odłącza się drugi cylinder.

Czy jest mozliwe,że padł moduł zapłonowy (urzadzenie mocowane na obudowie filtra powietrza z dwiema kostkami 4 i 5 pinową) w moim aucie. Prosze o podpowiedź jak dokładnie to sprawdzić.

Dziękuję

Link to comment
Share on other sites

ja mam ten sam problem nie pali na 2 cylinder!u mnie jest taki motyw ze w ogole nie moge przelaczyc na gaz tak jakbym go nie mial.jak zmienilel cewki to nic to nie dalo w paniediernik ustawie sie z mechaniorem i powinienem juz wiedziec co go meczy :wallbash:

robert a sprawdz jeszcze polaczenie z cewki zaplonowej do swiecy czesto te przewody sa juz popekane i maja przebicie.

ostatnio moje dziewczyna wracala okolo 600km na 3sprawnych cylindrach ale wtedy tak jak u ciebie autko pracowalo na gazie!zakupilem komplet przewodow i ustalo az do wczoraj.

Link to comment
Share on other sites

A stan świec zapłonowych sprawdziliście, bo nic o nich nie napisaliście.

Link to comment
Share on other sites

tak u mnie nowiutkie NGK(jezdzac na lpg swiece trzeba wymienic znacznie czesciej niz na pb)ja tez obstawiam na ten modul ktos wie ile taki kosztuje?

Link to comment
Share on other sites

Guest Robert

Zapomniałem napisać, że świece wymieniłem od razu jak zaczał źle pracować. Fajki na cewkach tez mam nowe. Zresztą jak przekładam cewkę to jest ona oczywiście razem z fajką.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

robert jutro poznym wieczorem oddaje fureksa do mechaniorka w poniedzialek powinna byc diagnoza wiec dam znac :th:

Link to comment
Share on other sites

sprawdz ciśnienie na cylindrach

Link to comment
Share on other sites

Guest Robert

Ciśnienia nie sprawdzałem, ale myslę, że nie tu problem. Wczoraj przejechałem sie A4 - i po rozgrzaniu przestał pracować 2-gi cyl. więc powoli wracałem do domu. Po chwili ponownie silnik zaczął pracować dobrze. dojechałem pod dom, zgasiłem, odpaliłem i znowu było źle.

Ewidentnie ginie iskra tylko dlaczego?

Moduł kosztuje ok 1100zł w serwisie, ale w Inter Carsie jest wyprzedaż i tam org. kosztuje ok300zł.

Link to comment
Share on other sites

mroova81 wiem ze auto totalnie dostalo w dupe przez to ale niestety inaczej nie dalo rady,nawet nie wiesz jaki bylem wsciekly za to :angry: :angry: :angry:

Ciśnienia nie sprawdzałem, ale myslę, że nie tu problem. Wczoraj przejechałem sie A4 - i po rozgrzaniu przestał pracować 2-gi cyl. więc powoli wracałem do domu. Po chwili ponownie silnik zaczął pracować dobrze. dojechałem pod dom, zgasiłem, odpaliłem i znowu było źle.

Ewidentnie ginie iskra tylko dlaczego?

Moduł kosztuje ok 1100zł w serwisie, ale w Inter Carsie jest wyprzedaż i tam org. kosztuje ok300zł.

dzieki

Link to comment
Share on other sites

Podpięcie do KTS-a nie wykazało żadnych błędów. Silnik nie pracował na drugim cylindrze.

Na KTS-ie czy na Vag-u nie pokaże ci żadnego błędu jeśli miałbyś którąś cewke/cewki walniętą, bądz coś nie tak ze świecą bo w AEB nie ma diagnozy układu wysokiego napięcia.

ostatnio moje dziewczyna wracala okolo 600km na 3sprawnych cylindrach

Z niepalącym cylindrem nie powinno się wogóle jechać. Nie masz nawet pojęcia jak wał dostaje w dupe. U mojego Ojca w Pasku kiedyś wysiadła cewka, całe szczęście że w pobliżu domu. Aż było słychać jak wał stuka.

Ja jestem zapobiegliwy i worze jedną cewke nową na zapasie w bagażniku na wypadek jakby gdzieś daleko na trasie któraś wysiadła. Z cewkami to nigdy nie wiadomo, jedna siada prędzej druga smiga długo.

A jak by mi wysiadła cewka 600km od domu i nie miałbym na zapasie to nie jechałbym tym autem dalej.

Link to comment
Share on other sites

gdybym to ja jechal tym autem tym autkiem to w zyciu bym do tego nie dopuscil a moja dziewczyna uznala ze to nic takiego,wiem dobrze jakie tego sa konsekwencje!dzis jade do mechanika i zostawiam mu furke na tydzien niech sprawdzi co i jak i w jakim stanie teraz to wyglada!

Link to comment
Share on other sites

Od razu wymień olej w silniku bo jest rozcieńczony paliwem.

Link to comment
Share on other sites

dzieki szogun

w ogole strasznie smierdzi paliwem wystarczy odkrecic korek od wlewu oleju i czuc pb co jeszcze moge zrobic i na co mechanik moze zwrocic uwage??

[br]Dopisany: 04 Maj 2008, 13:52 _________________________________________________wlasnie wracam od mechanika noi tak jak przypuszczalem padl modul sterujacy koles zalatwil mi za 50 zeta drugi i autko dalej smiga!

Link to comment
Share on other sites

Guest Robert

Umnie także po wymianie modułu (nowy org. 250zł) wszystko wróciło do normy.

Dziękuję.

Link to comment
Share on other sites

Witam. Widze, ze trochu stary ten temacik ale zaryzykuje. Co począć??? Mi stało się to samo. Nie pali mmi na drugi cylinder!!! cewki dobre, świece też... Pomocy!!!

Link to comment
Share on other sites

Witam. Widze, ze trochu stary ten temacik ale zaryzykuje. Co począć??? Mi stało się to samo. Nie pali mmi na drugi cylinder!!! cewki dobre, świece też... Pomocy!!!

zamień miejscami cewki i będziesz wiedzieć o co kaman

Link to comment
Share on other sites

Aha i jakie sa konsekwencje jezdzenia na 3 garach? Przejechalem jakes 100 km, bo na diagnostyce kazali mi wypalic cale paliwo i zalac nowe, bo stwierdzili, ze zalalem jakiegos bubla. Zrobilem tak jak mi kazali i daje to samo... W koncu wlazlem i sam doszedlem do tego, ze pali na 3 cylindry. Musze wymieniac caly olej w silnjiku? nic nie uszkodzilem? jakie beda koszty naprawy jesli poszedl sie walic modul zaplonowy albo kable?[br]Dopisany: 24 Styczeń 2009, 19:26_________________________________________________zmienilem. cewki sa ok, bo na dobrej dalej nie pali drugi gar...

Link to comment
Share on other sites

wtryskiwacze ????

Link to comment
Share on other sites

a jak sprawdzic? bylem na diagnostyce i na kompie nic nie wykazalo. nawet tego, ze pali na 3 cyl. Dlatego wszystko zwalili na bajure.

Link to comment
Share on other sites

odłacz jeden i zapal silnik zobacz co sie dzieje potem zgaś

i z każdym po kolei tak samo

Link to comment
Share on other sites

a jak odłaczyc wtryskiwacz? bo sprawdzalem tak samo cewki. na 1,3 i 4 cylindrze bylo gorzej. Czyli wyszlo na to, ze dwujka zrypana. Z poczatku myslalem, ze to wlasnie cewka zdechla, ale wymienilem ja z 1-dynka i dalej tak samo na drugim cylu...

Link to comment
Share on other sites

każdy wtrysk ma wtyczkę więc w czym problem

cisnienie na garach sprawdzałes ????

pytam bo nie czytałem wcześniejszych odpowiedzi

Link to comment
Share on other sites

Problem w tym, ze jestem swiezakiem jesli chodzi o audi i boje sie czegokolwiek tknac, bo pelno tu elektroniki. Nawet nie wie jak sprawdza sie to cisnienie na cylindrach :confused4:

Link to comment
Share on other sites

Problem w tym, ze jestem swiezakiem jesli chodzi o audi i boje sie czegokolwiek tknac, bo pelno tu elektroniki. Nawet nie wie jak sprawdza sie to cisnienie na cylindrach :confused4:

co do wtryskiwaczy to nie ma sie czego bać

obejjrzyj dokładnie wtyczke i odepnij

co do cisnienia potrzebny jest manometr i przewód z gwintem jak do świec

Link to comment
Share on other sites

A jeśli naprawdę się boisz i nie chcesz czegoś popsuć to podjedź do mechanika :> Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Oki :) Jutro sprobuje. Bedzie niedziela, wiec bedzie czas. Jak nie podolam, to w poniedzialek do mechanolca :evil: Dzieki za czas i rady. Do jutra, bo napewno sie odezwe :>

Link to comment
Share on other sites

Jeśli to wina iskry, że nie pali na 2 cylindrze to jak najszybciej wymień olej silnikowy. I nie jeździj więcej na 3 garkach bo silnik zajedziesz, do tego zmień diagnosty który nie potrafi sprawdzić że pali tylko na 3 cylindry i każe ci robić 100km na 3 garnkach, diagnosta porażka :kwasny:

Link to comment
Share on other sites

Oki :) Jutro sprobuje. Bedzie niedziela, wiec bedzie czas. Jak nie podolam, to w poniedzialek do mechanolca :evil: Dzieki za czas i rady. Do jutra, bo napewno sie odezwe :>

Kolego, napisz na PW skad jestes to moze uda mi sie do Ciebie podskoczyc i sprawdzimy co jest nie halo ( przywioze czesci zamienne pod maska :polew: )

A tych mechanikow to pod mur!!

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...