gregor76 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Witam wszystkich forumowiczów, Audi A4 1,8 T 150 KM multitronic z instalacją LPG Mam problem z nierównymi obrotami silnika na zimnym i rozgrzanym silniku , nierówno pracuje , trzęsie i rzuca zarówno na benzynie jak i na gazie , Po podpięciu VAG-a wypluł następujące błedy: Oczywiście zostały skasowane ale to nic nie dało 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 16688 - Cylinder 4: Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16686 - Cylinder 2: Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON Całkiem niedawno wymieniałem parownik , czy może to mieć jakiś wpływ , gdzie szukać rozwiązania?
gregor76 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Wszystkie 4 szt do wymiany? a co ze świecami i przewodami?
swir88 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Najlepiej jak bys gdzies mial cewki na podmianke... podmienic i bys wszystko wiedzial 1.8T nie ma przewodów
grzes1150 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Wypadają zapłony na 2 i 4 cylindrze. Wymień cewki z 2 cylindra na 1 i z 4 na 3 i po skasowaniu błędów sprawdź czy misfire będzie na 1 i 3 cylindrze. Jeśli tak to cewki do wymiany. Jeśli wszystkie cewki są od nowości warto wymienić wszystkie 4szt. + świece i mieć święty spokój.
pilchus Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 witam! Mam taki sam przypadek w mojej Audi A4 2,0 benz. wymieniłem świece oraz cewki. Na początku było ok ale zrobiłem kilka kilometrów ok 15 to są obroty nie równe, i przy zapaleniu silnika strzela mi tylko nie wiem co czy to z gaźnika lub przepustnicy potrafi nawet zgasić zadławić się silnik proszę o pomoc pozdr.
grzes1150 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 witam!Mam taki sam przypadek w mojej Audi A4 2,0 benz. wymieniłem świece oraz cewki. Na początku było ok ale zrobiłem kilka kilometrów ok 15 to są obroty nie równe, i przy zapaleniu silnika strzela mi tylko nie wiem co czy to z gaźnika lub przepustnicy potrafi nawet zgasić zadławić się silnik proszę o pomoc pozdr. Vag to podstawa jeśli nie to do sprawdzenia wszyst:wink:kie węze i wżżyki .
Devito Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Witam! Miałem panowie te same objawy. Kasowałem błędy i chwilę było dobrze a potem znów się zaczynało. Zacząłem od wymiany cewki ale nie pomagało. Okazało się , że rozjechała się gazowa listwa wtryskowa (na gwarancji)i dochodziło do zalewania i tym samym wypadania zapłonu. Więc przy zagazowanym silniku radzę zacząć od wizyty u dobrego gazownika, który sprawdzi czy dobrze zaprogramowany jest sterownik gazowy lub dobrze rozwiercone są dysze wtrysków.
tomekSSK Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 Witam, od wczoraj mam taki sam problem. Wywala mi takie błędy: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected Cylinder / cylindry - wykrycie wypadania zapłonów P0300 - 35-00 - - 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected Cylinder 4 - wypadanie zapłonów P0304 - 35-00 - - Miga mi kontrolka od elektroniki silnika, samochód nie mocy i telepie nim. Mam pytanko, jak się wypina/wyjmuję cewkę?
domialex Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 najlepiej specjalnym sciagaczem ale szerokom srubokretem tez sie da tylko ostroznie podwazaj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się