Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam Panowie .Mam problem wyczytałem gdzies że powinien u mnie być akumulator ciśnienia-jesli dobrze mówię-tak czarna grucha.Za co ona dokładnie odpowiada ,bo szukam i szukam u siebie pod maską i nie widze. A mam troche problemy z turbiną ,jutro zrobię logi ale chcialbym wszystkie podciśnienia sprawdzić(wymianiłem wszystkie przewody na nowe) silnik AFN

Może się mylę chodzi o to czy ktoś mógłby sprawdzić czy cos takiemo ma i w którym miejscu.I czy ma to wpływ na działanie turbo?

Opublikowano

znajdudje sie miedzy turbulum a n75 , czarna kulka

Opublikowano

okładnie.patrzac od góry to prawie pod n75.jezeli wymieniłes wszystkie wezyki to musiałes tez ten co idzie chyba od n75 do tej własnie gruszki,:naughty:

Opublikowano
a no to ja nie mam.Mógłby ktoś wrzuciś zdjęcie jak to gdzie jest podłączone to kupię to i zamontuje.

Wielka prośba

tu masz

http://imageshack.us/photo/my-images/545/88765732.jpg/

a podłączony jest za pomocą trójnika na wężyku co idzie od N75 do zaworka zwrotnego (biało czarny zaworek):hi:

Opublikowano

masz AFNa i nie masz tej gruszki?ciekawe?:naughty:

Opublikowano

i mnie to zaciekawiło jutro to założe w takim razie ale szukam jaka to spełnia funkcje i ni hu hu nie moge znależć

jak to dokładnie się nazywa żeby to kupić,gdzieś znaleźć bo na alledrogo nie widze

Opublikowano

najlepiej to gdzies na szrotach.

Opublikowano
.Mam problem wyczytałem gdzies że powinien u mnie być akumulator ciśnienia-
a co to jest? chyba aktuator który steruje ciśnieniem
Opublikowano
Opublikowano

aktuator to gruszka od turbo koledze chodzi o "akumulator cisnienia"

''

i to się tak "fachowo" nazywa?Pytam, bo pierwszy raz spotkałem się z takim określeniem:wink:

Opublikowano
Panowi mógłby ktoś zrobić jakiś szkic jak tą gruchę wpiąć teraz w układ

Napisałem Ci jak ma być w pięta ..po co Ci szkic ..ale masz ....

tam gdzie jest strzałka czerwona idzie wężyk na zaworek zwrotny (biało czarny w połowie tego wężyka jest trójnik i pod pieta jest ta grucha ..Cyba teraz wszystko masz jasne ....

tu masz schemat

http://www.postimage.org/image.php?v=aVdt7Hr

http://imageshack.us/photo/my-images/854/beztytuuswu.png/

Opublikowano

to mi teraz namieszałeś. ktoś dobrze tam grzebał przy tym samochodzie. bo tej klapy gaszacej ani n239 tez niemam. ide podłączać dzięki. brak tego wszystkiego moglo mieć wpływ na zapiekanie turbo?

Opublikowano
to mi teraz namieszałeś. ktoś dobrze tam grzebał przy tym samochodzie. bo tej klapy gaszacej ani n239 tez niemam. ide podłączać dzięki. brak tego wszystkiego moglo mieć wpływ na zapiekanie turbo?

Tak trochę Ci namieszałem bo schemat który Ci posłałem nie jest od AFN ale podłączenie samej gruchy jest takie same ...a oto Ci chodziło

Sorry za zamieszanie ....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...