tomiqu 4 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Czy obowiązkowo należy wymienić uszczelniacze wału korobowego ( przedni i tylny ) przy wymianie rozrządu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 ja czegoś takiego u siebie nie robilem, a mam juz drugiego TDI.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiqu 4 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Też mi się wydaje , że jak nie puszcza oleju przez uszczelniacze to nie ma co ruszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Jeżeli nie puszcza to też bym nie ruszał. Do tylnego uszczelniacza wału korbowego przy zmianie rozrządu będzie się raczej ciężko dobrać... Warto jeszcze sprawdzić uszczelniacz na wałku pośrednim i wałku rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się