Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubywający płyn chłodniczy, brak wycieków, brak spalin w zbiorniczku


bongo84

Rekomendowane odpowiedzi

byłem dzisiaj u mechanika, i on twierdzi że wszystko jest ok, że po prostu jest za dużo płynu w układzie i dlatego wyrzuca, bo według niego jak jest 1-1,5 cm powyżej kreski max na mocno rozgrzanym aucie to ma prawo wyrzucić nadmiar korkiem. Mnie jednak ciekawi jedna rzecz a mianowicie odpowietrznik bo raczej coś takiego powinno być oczywiście poza korkiem w zbiorniczku?

Ps. płyn to koncentrat ori G12++ wymieszany z wodą w stosunku 1:1 także wszystko powinno być ok

---------- Post dopisany at 15:53 ---------- Poprzedni post napisany at 15:53 ----------

byłem dzisiaj u mechanika, i on twierdzi że wszystko jest ok, że po prostu jest za dużo płynu w układzie i dlatego wyrzuca, bo według niego jak jest 1-1,5 cm powyżej kreski max na mocno rozgrzanym aucie to ma prawo wyrzucić nadmiar korkiem. Mnie jednak ciekawi jedna rzecz a mianowicie odpowietrznik bo raczej coś takiego powinno być oczywiście poza korkiem w zbiorniczku?

Ps. płyn to koncentrat ori G12++ wymieszany z wodą w stosunku 1:1 także wszystko powinno być ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz dwa wezyki przy nagrzewnicy musisz jeden zsunac jest taki z dziurka to zssuwasz tak zeby dziurka sie odkryla i zobaczysz czy leci plyn czy powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem został rozwiązany...

Po przeczytaniu postów postanowiłem sam zabrać się do roboty.

Więc wymieniłem na początku korek, nie pomogło.

Wymieniłem zbiorniczek jak sugerował jeden z mechaników, nie pomogło...

Wymieniłem termostat, nie pomogło...

W tym wypadku nie pozostało mi nic innego jak zostawić samochód u mechanika i okazało się że to uszczelka pod głowicą.

Przy okazji wymieniony został rozrząd oraz zostały przywrócone do prządku dwie ukręcone świece :)

Teraz płyn chłodniczy utrzymuje się na stałym poziomie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przylacze sie do tematu. W ukladzie chlodzenia plyn zrobil sie z zielonego na brazowy czyli kakao. Plynu troche mi ubylo i wczoraj dolalem i sprawdzajac dzisiaj zobaczylem oto takie kwiatki. Uszczelka poszla? Jutro bede chcial pojechac do mechanika i sie dowiedziec. Moge spokojnie do niego dojechac czy lepiej holowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie robił się syf do momentu wymiany chłodnicy. Po wymianie płyn nie dość, że idealnie czysty to jeszcze przestało go ubywać, bo sama chłodnica ciekła to raz, a dwa, że całkiem przypadkiem zauważyłem, że sączy się powolutku płyn przez górny jej króciec czego normalnie w ogóle nie widać, bo zaraz kapie na chłodnicę i odparowuje. Uszczelkę kupiłem za 2zł i od razu sucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy u mnie podobnie... Coraz większe ilości płynu ubywają... Nigdzie wycieków ani nie przybywa oleju.... Osadu pod korkiem nie ma... Temperatura normalnie rośnie a czym więcej się wstawia tym więcej płynu ubywa... szczególnie na dłuższych trasach... Zauważyłem że podczas rozgrzewania silnika po wyłączeniu się ssania zaczyna dymić a prędzej tak nie robił... Co to może być koledzy? Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...