Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


e9matic

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów. Zwracam się do Was z prośbą o analizę logów mojej niuni.

Statyczne :

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83274.html

Grupy: 004,007,010 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83275.html

Grupy: 011,012,013 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83277.html

Grupy: 019 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83276.html

Dynamiczne

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83272.html

Grupy: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83271.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83273.html

Basic Settings

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83278.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83279.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83280.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83281.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku delikatnie opozniony

Turbo sporo przeładowuje. Bylo regenerowane, wyjmowane? sprawdz szczelnosc podcisnien

---------- Post dopisany at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany at 22:32 ----------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownice w sprezarce przycinają się znacznie.

Mozna sprobowac troche pojezdzic dynamicznie przez jakis czas... moze pomoze.

Kąt wtrysku mozna by lekko podregulowac ... ale to kosmetyka.

Reszta akceptowalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za tak szybka pomoc.

Historia tego autka jest taka, ze po zakupie miałem notoryczne notlaufy. Znalazłem odpowiedz tutaj na forum. Zapieczone kierownice. Wiec turbo na stól i jazda z czyszczeniem kierownic. Tak wiec jest możliwość, żeby w przeciągu 6 miesięcy turbo się już zapchało ? Może wężyki są już sparciałe i należy je wymienić ? Może kolektor jest zapchany i należy go wyciągnąć i spalić nagar, który się w nim znajduje ? Od czego mam zacząć Panowie ?

---------- Post dopisany at 08:21 ---------- Poprzedni post napisany at 08:21 ----------

Dzięki za tak szybka pomoc.

Historia tego autka jest taka, ze po zakupie miałem notoryczne notlaufy. Znalazłem odpowiedz tutaj na forum. Zapieczone kierownice. Wiec turbo na stól i jazda z czyszczeniem kierownic. Tak wiec jest możliwość, żeby w przeciągu 6 miesięcy turbo się już zapchało ? Może wężyki są już sparciałe i należy je wymienić ? Może kolektor jest zapchany i należy go wyciągnąć i spalić nagar, który się w nim znajduje ? Od czego mam zacząć Panowie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznij od wypalenia kolektora

dawka jałowa skromna

kat statyczny do korekty

jeżeli było nie dokładnie wyczyszczone turbo(na lustro wyczyściłeś papierem wodnym 2000P?)lub jeździsz delikatnie przeważane na krótkich odcinkach mogła zajść sadzą ale według mnie problem leży w sterowaniu, wężyki szczelne ale przejrzyj je i poskracaj jak któryś ma zapas, mają być na styk krótkie, mają tez ciasno wchodzić, jak ogarniesz co nieco wstaw dynamicznego 011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...