s4mtm 0 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 ostatnio zauważyłem , że od węża który idzie z IC do turba na zewnątrz zbiera mi się olej , auto jeździ normalnie ale czy ten wyciek może świadczyć o tym ,żę układ jest nieszczelny??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lo-buz 1 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Zdejmij weza z IC i zobacz czy bedzie jakis olej ? Jesli sladowe ilosci to nie ma powodu do zmartwien, jesli bedzie troche oleju to turbo prawdopodobnie puszcza olej do strony ssacej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s4mtm 0 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 ok sprawdzę to, a powiedz czemu on się znalazł od strony zewnętrznej wężą ?? a ile mniej więcejtego oleju powinnpo być w wężu po ściągnięciu? i czy auto może być słabsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lo-buz 1 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Ciezko mi powiedziec czemu jest po stronie zew. bo tego nie widze, i nie wiem nawet dokladnie z jakiej strony itd. Moze kapie z gory gdzies olejem ? Im mniej oleju w dolocie tym lepiej wiec jesli sa tylko "zapocenia" to tragedii nie ma. Jesli turbo puszcza olej w dolot to oczywiscie ze auto moze byc slabsze. Jak masz troche czas to sciagaj dolot do turbiny i sprawdz co tam sie dzieje i czy nie ma za duzych luzow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Zdejmiesz wąż to może nawet nakapać z 20ml oleju ale to nie powód paniki. Jak oleju nie ubywa i zjada ok. 1L na 10tyś km to zero stresu. Zdejmij wąż, powycieraj a na koniec dobrze dowal opaskę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 kolego jak oleju jest mało to prawdopodobnie z odmy leci normalna rzecz.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 jesli masz mokry waz na samym wylocie ic na dole to sprawdz zbiorniczek od plynu do wspomagania, u mnei sie on troche poci na kroccu i moze troche kapac na dol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_kuch 0 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 witam Mam ten sam problem w avf czy to turbo się kończy bo cały blok silnika jest mokry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 najpierw znajdz gdzie cieknie i dlaczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się