Befree4free Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 Witam drogie forum po kilku dniach bezawaryjnej jazdy oraz kilku profilaktycznych napraw (Sprzęgieł-ko alternatora, termostat, Czujnik G62, świece, olej filtry, chłodnica) >> oraz ostatnia tzw regeneracja dekla wraz z separatorem oleju<< która w sumie wiele nie zdziałała doszedł mi o dzięki losie cieknący EGR, puszcza z uszczelnień o ile dobrze widziałem to z dwóch, zapewne z dziurek też wywala brudząc bąk silnika ( dolot ? ) w każdym bądź razie kilka pytań bo skoro to niby przypadłość AVF jest to czy żona może się bezpiecznie poruszać, do przyszłego piątku. Zaplanowałem wymianę EGR, ponad to kolega coś mówił o klapie gaszącej to element EGRu? Czy może jakiś odrębny pytanie wynikające z czystej niewiedzy. Oraz ostatnie pytanie dotyczące bezpieczeństwa jazdy, jedno auto mi się spaliło, duże jest ryzyko samozapłonu tego olejowatego nagaru, samochód samochodem ale co jeśli teraz nie będzie kierowcy Tira z gaśnicą w pobliżu? Dzięki za odpowiedzi pozdrawiam.
damage Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 nic nie będzie się dziać.U mnie olej też pocieka sobie z EGR (zaślepiony) i nic mi się nie zapaliło,także Twoja żonka może spokojnie sobie śmigać autkiem.Niech tylko nie otwiera maski bo jeszcze sie pobrudzi )))
Befree4free Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Opublikowano 2 Maja 2012 [/color]Znalazłem kilka wątków dot Separatora oleju, oil catch Tanka, oraz Egr-a... Niedawno imo regenerowałem turbo zastanawiam się czy da się coś z tym zrobić bo kupno i zmiana dekla nie musi pomóc a ciśnienie z skrzyni korbowej musi jakoś być odprowadzane... Tutaj wątek dot oil catch tanka bezpośrednio mocowanego na EGr :f http://a4-klub.pl/showthread.php?t=161287
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się