83piotrek Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Witam, pacjent to 407ka 1.8 116 km byla kupiona w Pl salonie i od pierwszych km lykala olej. Serwis tlumaczac sie norma 1l/1000 nic nie robil tylko dolewal i teraz mam dylemat. Auto teraz ma 64 tys prawdziwego przebiegu i szacuje ze bierze litr Total 9000 energy 5W40(pelen syntetyk) na 2500km. Co robic ? Remont- nie bardzo chce sie w to bawic... Mechanik zalece zmiane oleju na Mobila 10w40(polsyntetyk) i zeby odejsc od Totala. Co wy na to ? Czy zostac przy pelnym syntetyku i dolewac ?
grzes1150 Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Ja bym mu zrobił płukanke i zalał Motula 10w40 i przy okazji przyglądnął bym się odmie czy to czasem nie przez nią idzie olej. A jak nie to jeszcze jest opcja wymiany uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy.
pioteros Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 z tymi uszczelniaczami roznie bywa, ktos mi kiedys mowil ze czasem to tylko pogarsza bo montujac nowe uszczelniacze (przez ktore powiedzmy uwalnial sie nadmiar cisnienia) zaczynaja wywalac inne uszczelki ktore nei sa juz pierwszej swiezosci
wgabor Opublikowano 8 Maja 2012 Opublikowano 8 Maja 2012 nadmiar cisnienia w glowicy ma sie uwalniac przez odme, a nie uszczelniacze zaworowe
pioteros Opublikowano 8 Maja 2012 Opublikowano 8 Maja 2012 w 100% sprawnym silniku tak zgadza sie, ale ten silnik ma juz jakis przebieg mniejszy/wiekszy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się