Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd P0717 G182 proszę o analizę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przebieg 184 tkm, świeżo wymieniony olej atf w Sserwisie z nowym oprogramowaniem.

jak wciskam gaz wszystko gra, ale jak momentalnie odstawię nogę, skrzynia po sekundzie mocno szarpnie i jak by próbowała zmienić na mniejsze obroty (niższe przełożenie). Co sugerujecie? naprawa sterownika?

35e59ae0a44de4dcmed.jpg

74ba459a258dcd75med.jpg

b6f0ed68d8fa41b5med.jpg

01d268490e5653b0med.jpg

74052a0d0229e0e7med.jpg

5e9e7df6cb624325med.jpg

b0d90aa5024b8b28med.jpg

Opublikowano

Sprawdź poziom oleju może masz 2 litry za dużo :grin: bo to wszystko możliwe po wizycie w Sserwis.

A co chodzi o błąd to poczekaj na Bartka on powinien ci pomóc.

Opublikowano

G182 to chyba czujnik prędkości jest jak kojarzę..

Opublikowano

Faktura to jedno ! A co w skrzyni to drugie. Wkleję Ci filmik na którym sprawdziłem poziom oleju po wizycie z Sserwis http://tinypic.com/player.php?v=2hs98w0&s=7 . I nie mówię tu od razu że Ty też masz przelane ale Ja osobiście nie ufam temu serwisowi i radził bym Ci to sprawdzić. A jak chcesz sobie poczytać coś więcej to proszę bardzo

http://a4-klub.pl/showthread.php?22733-B6-AVF-A4-Avant-1-9TDI-131KM-S-line-Recaro-%28Projekt-quot-Full-Opcja-quot-%29/page99 od postu :2465

Opublikowano

Sterownik do naprawy.

Opublikowano

Dzisiaj byłem jeszcze raz na porządnym sprzęcie błędy sprawdzić i na przekór błąd p0717 nie wyskoczył, jednakże pojawił się następny problem, lejący wtryskiwacz. Kolo powiedział, że przyczyna szarpnięć jest ten wtrysk i żebym kupił używany i jak najszybciej wymienił. Zachodzi pytanie, trafiłem kumulację czy jest to jedyny powód szarpania?

Opublikowano

To prawda - uszkodzony wtrysk też może być przyczyną problemów. Na jakiej podstawie zdiagnozowano Ci lejący wtrysk? Tylko kompem?

To że error w skrzyni pojawia się sporadycznie to normalne (zależne od temperatury i aktualnego ustawienia się pękniętego połączenia).

Opublikowano

tylko kompem, pojechaliśmy w trasę i na wykresie wyszło że działa nie poprawnie. Wtryskiwacz był dojechany, bo już w Sserwisie czyścili ultradzwiękowo i niby miało pomóc. Zastrzegli jednak że w każdej chwili może paść. Kolo twierdził, że to od tego może czujnik prędkości źle pracować, ale moim zdanie co ma piernik do wiatraka. Dwa niezależne układy.

Opublikowano

Objawy mogą być podobne ale powiązania żadnego nie ma (a przynajmniej z uwagi na znajomość budowy tego sensora, ja go nie widzę). Niestety ale wygląda to na combo PD + sterownik.

PD możesz zregenerować, sterownik możesz naprawić (np. u mnie :wink:) - nie będzie tak źle.

Zróbmy tak - jutro po południu podgrzej auto, podłącz fejs i zadzwoń do mnie - pogmeramy w blokach i spróbujemy zdiagnozować coś na własną rękę :thumbup1: (telefon masz w encyklopedii multitronika - wywaliłem go z podpisu bo za dużo ludzi dzwoni i to o dziwnych porach - np. 5:40 :facepalm:).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...