demolka Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Przebieg 184 tkm, świeżo wymieniony olej atf w Sserwisie z nowym oprogramowaniem. jak wciskam gaz wszystko gra, ale jak momentalnie odstawię nogę, skrzynia po sekundzie mocno szarpnie i jak by próbowała zmienić na mniejsze obroty (niższe przełożenie). Co sugerujecie? naprawa sterownika?
carpa84 Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Sprawdź poziom oleju może masz 2 litry za dużo bo to wszystko możliwe po wizycie w Sserwis. A co chodzi o błąd to poczekaj na Bartka on powinien ci pomóc.
Fr0styyy. Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 G182 to chyba czujnik prędkości jest jak kojarzę..
demolka Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Opublikowano 7 Maja 2012 Z faktury wynika że po dynamicznej wymianie wlał 6 litrów ATF
carpa84 Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Faktura to jedno ! A co w skrzyni to drugie. Wkleję Ci filmik na którym sprawdziłem poziom oleju po wizycie z Sserwis http://tinypic.com/player.php?v=2hs98w0&s=7 . I nie mówię tu od razu że Ty też masz przelane ale Ja osobiście nie ufam temu serwisowi i radził bym Ci to sprawdzić. A jak chcesz sobie poczytać coś więcej to proszę bardzo http://a4-klub.pl/showthread.php?22733-B6-AVF-A4-Avant-1-9TDI-131KM-S-line-Recaro-%28Projekt-quot-Full-Opcja-quot-%29/page99 od postu :2465
demolka Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Opublikowano 9 Maja 2012 Dzisiaj byłem jeszcze raz na porządnym sprzęcie błędy sprawdzić i na przekór błąd p0717 nie wyskoczył, jednakże pojawił się następny problem, lejący wtryskiwacz. Kolo powiedział, że przyczyna szarpnięć jest ten wtrysk i żebym kupił używany i jak najszybciej wymienił. Zachodzi pytanie, trafiłem kumulację czy jest to jedyny powód szarpania?
Bart-S Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 To prawda - uszkodzony wtrysk też może być przyczyną problemów. Na jakiej podstawie zdiagnozowano Ci lejący wtrysk? Tylko kompem? To że error w skrzyni pojawia się sporadycznie to normalne (zależne od temperatury i aktualnego ustawienia się pękniętego połączenia).
demolka Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Opublikowano 9 Maja 2012 tylko kompem, pojechaliśmy w trasę i na wykresie wyszło że działa nie poprawnie. Wtryskiwacz był dojechany, bo już w Sserwisie czyścili ultradzwiękowo i niby miało pomóc. Zastrzegli jednak że w każdej chwili może paść. Kolo twierdził, że to od tego może czujnik prędkości źle pracować, ale moim zdanie co ma piernik do wiatraka. Dwa niezależne układy.
Bart-S Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 Objawy mogą być podobne ale powiązania żadnego nie ma (a przynajmniej z uwagi na znajomość budowy tego sensora, ja go nie widzę). Niestety ale wygląda to na combo PD + sterownik. PD możesz zregenerować, sterownik możesz naprawić (np. u mnie ) - nie będzie tak źle. Zróbmy tak - jutro po południu podgrzej auto, podłącz fejs i zadzwoń do mnie - pogmeramy w blokach i spróbujemy zdiagnozować coś na własną rękę (telefon masz w encyklopedii multitronika - wywaliłem go z podpisu bo za dużo ludzi dzwoni i to o dziwnych porach - np. 5:40 ).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się