molek86 Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 Witam dzis przy jezdzie zapalila sie kontrolka oleju czerwona zjechalem na pobocze i silnik chodzil ok , stanalem na swiatlach 1...2..3 but i kontrolka znow sie zapalila silnik chodzil jak diesel ewidentny brak smarowania czy jest to spowodowane zatykajacym sie smokiem czy moze czujnik oleju ?? zjechalem do domu i czekam jak moze dojdzie olej moze tam zapchane jest cos?? pozdrawiam!! ---------- Post dopisany at 11:45 ---------- Poprzedni post napisany at 11:43 ---------- dodam jeszcze ze po odkreceniu korka od oleju w silniku widac i wychodza nie dopalone spaliny. to tyle co narazie zauwazylem ---------- Post dopisany at 11:45 ---------- Poprzedni post napisany at 11:45 ---------- dodam jeszcze ze po odkreceniu korka od oleju w silniku widac i wychodza nie dopalone spaliny. to tyle co narazie zauwazylem
Sakul Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 Chyba zdechła pompa, i szlag trafił silnik. Nie chce cie martwić, ale jeśli mam rację to 2-3 tysiące nie twoje na dobrych częściach.
domialex Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 czesty problem w tych silnikach. na pewno miska olejowa w dol i sprawdzanie pompy, do tego tez bedzie trzeba (na poczatek) sciagnoc pokrywe walkow i spr czy nie dostaly po pupie. plukanie silnika tez bezie konieczne ale nie tymi dziwnymi siuskami z allegro tylko ori specyfikiem. spr dzis dokladne postepowanie i jeszcze ci napisze, lacznie z numerem katalogowym tego specyfika.
molek86 Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Opublikowano 11 Maja 2012 a wiec tak jeden mechanik teza: zrzucic glowice popatrzec czy warto sei tam brac za cokolwiek. drugi mechanik : skoro auto ma kopa ,przedmuchy sa normalne w silnikach a wiec proponuje zaczac od sciagniecia misy olejowej i tam wyczyszczenie + ewentualna zmiana pompy oleju do tego podpiecie pod komputer. mowi ze jakby byl zarzniety silnik to by tak nie chodzil a kopyto ma po moich pierwszych kilometrach ktore przejechalem. wybralem mechanika nr2 dzis jechalem do niego to zapalila sie kontrolka silnika , kontrolka oleju nie zapalila sie jechalem powoli zeby go zbytnio nie zagrzac odcinek 2 km gdy odpalilem go pod odmem nie bylo stukania i raz mu deplem i ladnie szedł,pod domem jak odkrecilem kurek to bylo sucho wogole nie chlapalo olejem praktycznie zero smarowania, auto zostawilem u niego pod warsztatem w poniedzialek postara sie nim wjechac i zrzucic mise olejowa i oby tam bylo cos nie tak...........jak ktos ma jeszcze jakies propozycje chetnie poczytam . bo caly weekend rozmyslen przedemna pozdrawiam i dziekuje wszystkim za odpowiedzi!! [
Rafal-L Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 niema co rozmyslac, sciagaj miske i sprawdz smoka+ pompa oleju
franekv6 Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 ewidentnie szlag trafia pompę, albo coś zatyka smok
molek86 Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Opublikowano 11 Maja 2012 no to musze czekac z miska do poniedzailku ewentualnie wtorek ale nie siedzialem bezczynnie .wziolem za telefon i numer do handlarza i idiota zapomnial mi powiedziec ze niemcowi tez wyskoczyla kontrolka od oleju i mowil ze wymienil czujnik cisnienia oleju tylko ze nie na orginalny tylko jakis inny zamiennik i mowil ze jakby sie cos dzialo to go zmienic.w ktorym miejscu jest wogole ten czujnik w misie czy gdzies przy pompie?? szkoda ze mi o tym nie powiedzial.a wlasnie skoro juz jestesmy przy tym silniku to zauwazylem urwany przewod podcisnienia ktory idzie do kolektroa .otwierajac maske to zaraz ten pierwszy. od czego to podcisnienie jest?? pozdrawiam!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się