Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wtryskiwacz sterujący jaki numer i litera


axemen

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam u siebie taki: 059 130 202 E. Ale upewnij się jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekamy może ktoś jeszcze potwierdzi:)

Dziękuje Tommy Gun.

---------- Post dopisany at 07:35 ---------- Poprzedni post napisany at 07:35 ----------

Poczekamy może ktoś jeszcze potwierdzi:)

Dziękuje Tommy Gun.

---------- Post dopisany 16-05-2012 at 18:26 ---------- Poprzedni post napisany 13-05-2012 at 07:35 ----------

...

---------- Post dopisany at 18:26 ---------- Poprzedni post napisany at 18:26 ----------

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

według ETKA:

- wtrysk E - http://img684.imageshack.us/img684/8761/wtryske.jpg

- wtrysk F - http://img6.imageshack.us/img6/7076/wtryskf.jpg

Oba do silnika AKE

Rocznikowo powinien podejść Ci F, ale dla spokojności duszy podejrzyj jakie masz oznaczenie u siebie i wtedy będziesz miał 100% pewności.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Podepnę się pod temat.W ojca A6 2.5 2001 AKE 180ps tip-tronic pokazał się błąd 021e czujnik ruchu iglicy wtrysku sterującego,nie da się skasować-dużo pali koło 13l,głośna praca.Mechanik stwierdził,że pompa do Boscha na regenerację za 2000-2500zł.Jest możliwość inaczej rozwiązać problem np.wymiana wtrysku sterującego czy jak powyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ważny jest nr Bosch

0 432 133 802 059130202E DSLA142P925 VW/AUDI A6 2.5 TDI

0 432 133 803 059130202E

kiedys miałem taki:0 432 133 834 059130202 DSLA142P683 i miał też E, a on był od AFB 150 PS

---------- Post dopisany at 10:14 ---------- Poprzedni post napisany at 10:13 ----------

Witam.Podepnę się pod temat.W ojca A6 2.5 2001 AKE 180ps tip-tronic pokazał się błąd 021e czujnik ruchu iglicy wtrysku sterującego,nie da się skasować-dużo pali koło 13l,głośna praca.Mechanik stwierdził,że pompa do Boscha na regenerację za 2000-2500zł.Jest możliwość inaczej rozwiązać problem np.wymiana wtrysku sterującego czy jak powyżej

sprawdź miernikiem rezystancję cewki wtrysku sterujacego powinna być ok 100 ohm, a najlepiej sprawdzić vagiem grupę 004 w Engine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...