Skocz do zawartości

axemen

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O axemen

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia axemen

0

Reputacja

  1. axemen

    Kodowanie programowe ABS Kod

    wygenerowałem: W grupie 16-Steering Wheel wchodzimy w adaptację, wybieramy kanał 81, wpisujemy 00111 i zachowujemy. Należy wejść do grupy 03-ABS i wykonać wszystkie trzy czynności bez wychodzenia przy włączonym zapłonie : Wcisnąć przycisk Recode, wpisać Login, który utworzymy na podstawie poniższych informacji : Note #1: Po zalogowaniu się, nalezy przeprowadzić kodowanie modułu. Wcisnąć przycisk Recode, wpisać Login, który utworzymy na podstawie poniższych informacji : 09255 Od razu po zalogowaniu się przechodzimy do Recode i kodujemy : Note #1: Kodowanie jest zaakceptowane po poprawnym logowaniu. Note #2: Po zalogowaniu, potrzebne jest również ustawienie czujnika kąta skrętu kierownicy. 04555 Nie wychodząc wykonujemy procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) : Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes, następnie [Fault Codes - 02] i [Done, Go Back] Skręcamy kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem. Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ?5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] Nie powinno być już żadnych błędów [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06]........................ to znalazłem na forum ---------- Post dopisany at 20:17 ---------- Poprzedni post napisany at 20:15 ---------- Wybrałem z tego: Dodatkowe przyuczenie VINu : W grupie 16-Steering Wheel wchodzimy w adaptację, wybieramy kanał 81, wpisujemy 00111 i zachowujemy. 03-ABS Brakes Korzystamy przy tym z informacji na ross-tech.com Pojawią się błędy : Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent Należy wejść do grupy 03-ABS i wykonać wszystkie trzy czynności bez wychodzenia przy włączonym zapłonie : Wcisnąć przycisk Recode, wpisać Login, który utworzymy na podstawie poniższych informacji : Note #1: Po zalogowaniu się, nalezy przeprowadzić kodowanie modułu. Note #2: Dla silnika BFB, hamuców 1LT (opcje) i Multitronika potrzebny jest login 09399 . * 0?xxx: Model auta o 9 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ) o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 4 = HP2 16" (PR-1LX) o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 6 = C54 (PR-1LZ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. benzyna o 9 = 6/8 Cyl. benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manualna o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic W naszym przypadku : Audi A4, hamulce FN3 15", diesel, manual, loginem jest : 09555 Od razu po zalogowaniu się przechodzimy do Recode i kodujemy : Note #1: Kodowanie jest zaakceptowane po poprawnym logowaniu. Note #2: Po zalogowaniu, potrzebne jest również ustawienie czujnika kąta skrętu kierownicy. Note #3: Kod 04499 jest użyty w przypadku silnika BFB z hamulcami 1LT i skrzynią typu Multitronic. * 0?xxx: Rodzaj nadwozia (model) o 4 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 1 = C54 (PR-1LZ) o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 3 = HP2 16" (PR-1LX) o 3 = FNR 16" (PR-1LG) o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. Benzyna o 9 = 6/8 Cyl. Benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manulana o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic W naszym przypadku do zakodowania potrzebowaliśmy : 04255 Nie wychodząc wykonujemy procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) : Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes, następnie [Fault Codes - 02] i [Done, Go Back] Skręcamy kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem. Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ?5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] Nie powinno być już żadnych błędów [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] ---------- Post dopisany 19-12-2012 at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany 16-12-2012 at 20:17 ---------- . ---------- Post dopisany 21-12-2012 at 09:02 ---------- Poprzedni post napisany 19-12-2012 at 21:26 ---------- . ---------- Post dopisany 22-12-2012 at 18:31 ---------- Poprzedni post napisany 21-12-2012 at 09:02 ---------- .
  2. Witam Potrzebuję kodu programowego,zapomniałem zapisać ten numer przed wymianą modułu kierowniczego(powód wymiany uciekający prąd, po zamknięciu auta moduł nie wchodził a stan czuwania, można to sprawdzić zamakając auto kontrolka świateł awaryjnych zapalała się po upływie około 15s. po czym gaśnie i tak cały czas, może się to komuś przyda), A4, felgi 17,silnik 2,5 tdi, skrzynia manualna. Jeśli ktoś ma czas to proszę sprawdzić jaki wpis tam jest. Dziękuje
  3. Poczekamy może ktoś jeszcze potwierdzi:) Dziękuje Tommy Gun. ---------- Post dopisany at 07:35 ---------- Poprzedni post napisany at 07:35 ---------- Poczekamy może ktoś jeszcze potwierdzi:) Dziękuje Tommy Gun. ---------- Post dopisany 16-05-2012 at 18:26 ---------- Poprzedni post napisany 13-05-2012 at 07:35 ---------- ... ---------- Post dopisany at 18:26 ---------- Poprzedni post napisany at 18:26 ---------- ...
  4. Witam na aukcjach do silnika 2,5 tdi ake podają różne numery i literę wtrysku sterującego, wiec może ktoś wymieniał u siebie i na 100% wie ze ma być E lub F. Pozdawiam
  5. Witam Czy ktoś może wstawić zdjęcie wtyczki niebieskiej kabla Phatboxa bo powpinałem źle kable? Pozdrawiam
  6. w ostatnim okienku pokazuje wartość 25 (polski Vag 4.9)
  7. Witam Podepnę się do tematu na moim wtrysku sterującym rezystancja wynosi 540 Ohm , czy miał ktoś taki przypadek, vag pokazuje ( 542 Czujnik położenia(wzniosu)iglicy -G80 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY), kabel nigdzie nie przetarty chyba ze pod pokrywą zaworów został uszkodzony ? Pozdarwiam
  8. Witam Podpinam się pod temat, tylko u mnie słychać buczenie tylko przy jeździe na wprost przy skręcie ustępuje Pozdrawiam
  9. wojtekce z tym torxem jutro spróbuje, dziękuje za szybkie odpowiedzi na mój wątek
  10. Witam Zgubiłem złodziejkę do odkręcenia śruby, macie może jakiś pomysł jak odkręcić, lub możne ktoś ma taka samą przejściówkę ? Pozdrawiam
  11. chciałbym odświeżyć temat bo znalazłem na allegro taki sprzęt http://www.allegro.pl/item923246660_audi_vw_phatbox_phatnoise_hit_20_giga_mp3.html a mam radio concert II,chciałbym coś takiego sobie sprawić, wiec proszę o opinie
  12. podpinam sie do tematu, u mnie też są takie objawy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...