Gość Lokiszta Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 No i stało się podczas przyspieszania jechałem gdzieś wtedy z 160km/h auto nagle zgasło bez jakikolwiek objawów.Myślałem, ze pływak się zawiesił i nie ma ropy zalałem go i auto trochę zagadało i znów padło.Kolejne kręcenie z 5 minut i w końcu coś drgnęło niestety nie na długo chodził z 7 sekund i znów zgasł.Dziś próbowałem znów i ta sama sytuacja z tym ze odpalił, ale zaraz czułem , ze coś nie tak wibracje na gazie i jakby falujące obroty.Pochodził z 20 sek. i znów zgasł.Takie objawy występują, może ktoś przezywał coś podobnego.Jutro jadę pod kompa go podpiąć, na co się nastawić co się mogło stać?. Jedno mnie smuci bo miałem dużo samochodów ale nie pamiętam aby tak gwałtownie i bez żadnych objawów auto tak stanęło. .
Sztomel Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 Po pierwsze uzupełnij swój profil o symbol silnika bo co innego można radzić przy silnikach VP czyli taki jak masz (110 KM) a co innego przy PD czyli na pompowtryskiwaczach a po drugie jeśli objawom braku możliwości uruchomienia silnika nie towarzyszy brak mignięcia kontrolki świec żarowych po włączeniu zapłonu to i tak trzeba poczekać na błędy jakie pokaże interfejs diagnostyczny.
Gość Lokiszta Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 akurat nie przyglądałem się czy ta kontrolka miga a co jeśli miga, i czy taki komputer jak AUTOBOSS będzie dobry żeby zdiagnozować co się stało bo niestety nie będzie to VAG ---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 08:47 ---------- dziś go nie podłączyliśmy, ale próbowałem go zapalić i nie miga kontrolka od świec przy przekręceniu kluczyka.Trochę mnie to martwi nawet żadna kontrolka się nie zapaliła check engine czy cokolwiek.Nie wiadomo czego się spodziewać. ---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:08 ---------- dziś go nie podłączyliśmy, ale próbowałem go zapalić i nie miga kontrolka od świec przy przekręceniu kluczyka.Trochę mnie to martwi nawet żadna kontrolka się nie zapaliła check engine czy cokolwiek.Nie wiadomo czego się spodziewać.
Sztomel Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 Nie chodziło mi o to by czy kontrolka świec miga tylko o to czy w momencie włączenia zapłonu zapali się i zgaśnie bo tak właśnie powinna ona reagować po włączeniu zapłonu. Jeśli nie zapala się wcale to musisz zdjąć dekiel z plastikowego pudła na podszybiu w którym siedzi sterownik silnika i wyjąć z niego (tego pudła a nie sterownika) przekaźnik o oznaczeniu 219 a następnie przeszlifować pilniczkiem jego nóżki oraz oczyścić spray'em do złącz elektrycznych gniazdo mocowania tego przekaźnika. Po ponownym jego włożeniu powinno wrócić wszystko do normy.
Gość Lokiszta Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 kontrolka normalnie się zapala i gaśnie więc to niestety nie to
Sztomel Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 W takim razie sprawdź czy po włączeniu zapłonu dochodzi napięcie 12 V na elektrozawór N109 w pompie wtryskowej a jeśli dochodzi to podpinaj kompa i podaj kody odczytanych błędów. Tu masz umiejscowienie N109 : http://obrazki.elektroda.net/46_1241880671.jpg Napięcie zmierzysz podłaczając elektrody multimeru pomiędzy kabelek zasilający a obudowę pompy wtryskowej.
Gość Lokiszta Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 No i problem rozwiązany problem okazał się w przekaźniku pompki paliwa NR.395 tego, ponieważ chciałem to zrobić szybko to kupiłem taki przekaźnik w ASO za 52zł.Znajduje sie on pod obudowa komputera i niestety dostaje się tam woda co jest już omawiane na forum.Moim zdanie źle umiejscowili komputer.Dzięki za pomoc .POZDRAWIAM.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się