Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Avant Olgierda || 1.9 TDI || Quattro


cptolgierd

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka małych zmian zostało zrobione, właściwie eksploatacyjnych:

- Nowe kompletne przednie zawieszenie, wahacze firmy MasterSport,

- Nowy termostat Wahlera,

- Nowe przewody hamulcowe z przodu,

- Nowy płyn hamulcowy,

- Nowy płyn wspomagania,

- Nowy filtr kabinowy,

Niestety, wyskoczyłem po karmę dla psa do Tesco, nie było mnie dwie minuty, a po powrocie zastaję taki widok:

2013_12_04_08_51_07.jpg

Kamery nie były skierowane w stronę mojego miejsca parkingowego, ogarnę to po nowym roku, wtedy wpadnie również nowy rozrząd z pompą wody, nowy płyn chłodniczy, filtr oleju i olej Motula i myślę nad wymianą plecionki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno nie było aktualizowane, dostało nowy rozrząd z pompą wody jakis czas temu, felgi poszły w czarny metalik, wymieniony termostat 2x, przy okazji nowy płyn chłodniczy g12 i hamulcowy. A dziś przyszło nowe zawieszenie do tyłu + łączniki stabilizatora od TOM77 + dekielki do felg za całe 32 zł z allegro :))
2sa13xc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś takie zdjęcie 'na szybko' - podskoczylem na naszą myjnię szybko auto umyć, trochę marnej jakości, ale jest:
9zrdwn.jpg

Przy okazji zamontowałem dekielki i podczas mycia zaczęła z nich schodzić farba... maila z reklamacją już wysłałem do allegrowicza, tak aktualnie wyglądają - żeby nie było - nie waliłem lancą prosto na dekielki tylko z odległości 1,5m na najniższym możliwym cisnieniu jakie oferuje Karcher:

crspi.jpg


Małe pytanie bo nie wiem gdzie napisać, a znaleźć nie potrafię. Otóż po rozgrzaniu silnika (90st) zaczyna sporadycznie mi migać lampka ciśnienia oleju. Nie miga ona zero jedynkowo tylko po zagrzaniu świeci się 3 sekundy i gaśnie, po chwili znowu ale np. 15 sekund się świeci i gaśnie, później krócej - tak dla przykładu. Wlany olej to Motul 5W40, mam na nim od ostatniej wymiany przejechane 7 tys. km. W samochodzie turbo bierze olej (widać po oleju w przewodach) ale problem zaczął się wtedy kiedy mechanik wymienił czujnik ciśnienia oleju, ponieważ lało się z niego dosłownie. Czy jest to wina tego czujnika ciśnienia oleju, czy może pompa nawala, smok do wyczyszczenia? Ktoś miał taki przypadek?

Z takich nowych rzeczy co zrobiłem/wymieniłem:
- Zawieszenie tył jest kompletnie nowe, czyli wszystkie tuleje, łączniki stabilizatora + wahacze z Febi.

- Opony zimowe na felgach Audi 15' Dayton DW510 nowe :)

- Ręczny w skórze czeka na montaż.

- Pomalowanie zderzaka.

- Wymieniłem żarówki H1 w reflektorach na bardziej białe

- Wymieniłem żarówki w liczniku bo nie świeciły ale zepsułem wyświetlacz temp - sam wyświetlacz działa, zaś wtyczka to jakaś robota partacza była, dokładnie obudowa i wepchnięte kabelki do niej i nie wiem który pin odpowiada danemu kabelkowi :<

A! na liczniku pykło 297 tys. km :D


Hej. Sprzedaję.
http://olx.pl/oferta/audi-a4-b5-avant-1-9-tdi-110km-afn-quattro-CID5-IDaRhJb.html


Temat do zamknięcia, auto sprzedane. Zostaje w klubie :)

Edytowane przez cptolgierd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...