gawey Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 Hej wszystkim mam problem z autkiem odcina moc przy 3000 i nie ciagnie wyzej wystepuje taki blad 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent= dodam ze ok 2 miesiace temu czyscilem turbo i wszystko gralo
radimm Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 kiedys w afn'ie tez mialem ten blad i standardowo przeladowanie i okazalo sie ze mapsensor byl ubrudzony olejem, po jego przeczyszczeniu problem zniknal
Lukaszek_33 Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 U mnie tez tak było, niestety czyszczenie mapsensora w moim przypadku nie pomogło.. Już chciałem turbo oddawać do czyszczenia ale znajomy powiedział mi że to może być wina zaworu N75 i miał rację, zamieniliśmy miejscami N75 i N18 (od egr- teraz egr cały czas zamkinięty) i wszystko znowu działa jak powinno, oczywiście trzeba było skasować błędy po zabiegu jeżdżę już tak 2-gi miesiąc i nie narzekam
dante0018 Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 Standard. Każdy bedzie teraz pisał po trochu co wie na temat notlaufu i nic z tego nie wyjdzie ostatecznie. Zrób logi i wrzuc je gdzie trzeba. Mowie ci ze dowiesz sie wiecej i w tym temacie. Bo za chwile bedzie ktos pisal o wezykach albo egr itp itp a ty nie bedziesz wiedział za co sie zabrac. Zacznij od logów...Naprawde
gawey Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Opublikowano 24 Maja 2012 a gdzie jest ten mapsensor tak z ciekawosci zobaczylbym w jakim jest stanie
Malinek110 Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 W AFN mapsensor znajduje sie w obudowie ECU w dolocie jest wezyk orzez który leci powietrze do mapsensora;p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się