Skocz do zawartości

Lukaszek_33

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lukaszek_33

Osiągnięcia Lukaszek_33

0

Reputacja

  1. U mnie tez tak było, niestety czyszczenie mapsensora w moim przypadku nie pomogło.. Już chciałem turbo oddawać do czyszczenia ale znajomy powiedział mi że to może być wina zaworu N75 i miał rację, zamieniliśmy miejscami N75 i N18 (od egr- teraz egr cały czas zamkinięty) i wszystko znowu działa jak powinno, oczywiście trzeba było skasować błędy po zabiegu jeżdżę już tak 2-gi miesiąc i nie narzekam
  2. Witam! Może ktoś się orientuje gdzie w B-stoku lub okolicy można oddać alufelgi do malowania i do polerowania rantów?
  3. U mnie nie ma instalacji gazowej bo to TDI a nie benzyna. Sprawdziłem wszystkie przewody i żadnego wycieku nie widać, w oleju też nie ma śladu płynu. Nie mam pojęcia gdzie uciekła zawartość zbiornika wyrównawczego..
  4. Mam tan sam problem w AFN, odkąd kupiłem samochód tj 9.12.2011 wszystko było ok, od razu wymieniłem olej i płyn chłodniczy, zrobiłem do tej pory ok 6 tys km i wszystko było ok, do czasu aż parę dni temu podczas odpalania zapaliła się kontrolka od płynu, dolałem ok 1l bo tylko w zbiorniczku było pusto, poziom oleju się nie podniósł, żadnych oznak że w oleju jest płyn nie widać, ale też nie widać żeby jakiś przeciek był czy coś. Dodam że podczas pracy na zimnym silniku słychać jakby od pompy wody regularne piski które cichną jak się troszeczkę silnik nagrzeje (wcześniej tego nie było, pojawiło się ok 2tyg temu). Czy to może być przyczyna?
  5. Cieszę się, że zarejestrowałem się w klubie Audi A4 i mam nadzieję że będę w stanie jakoś udzielać się w tematach o których coś wiem jak też znaleźć pomocne info dotyczące tego samochodu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...