jacaq Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 Witam, jak w temacie....od jakiegoś czasu przy zapalaniu na zimnym silniku serce mi sie kraja, silnik slychac jakby przez 2-3 sekundy nie mial oleju i klekocze jak diesel, potem wszystko ok.....sprawdzalem poziom oleju i jest w porzadku, swiece nie byly wymieniane a autem przejechalem 30 tys...nie wiem co robic nie chce sobie czegos uszkodzić prosze o rade pozdro
pablo_9 Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 Poczytaj tutaj bo juz było: http://www.a4-klub.pl/smf/odp_adr_b5_dzwoni_przy_uruchamianiu_zimnego_silnika-t30284.0.html;msg361872#msg361872
jacaq Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Opublikowano 12 Maja 2008 no przeczytalem i niby to to niby to co innego.....prosze o konkretną odpowiedz czy ktos mial taki sam przypadek i co wymienil i czy pomoglo ......
lukaszek13ns Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 Naj prawdopodobniej popychacze ale trzeba by bylo to sprawdzic.
mcm Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 w benzynie to na pewno popychacze hydrauliczne zaworów, zanim dostaną oleju klekoczą jak Diesel :th: PS ile autko ma przejechane ??
jacaq Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Opublikowano 12 Maja 2008 a jaki jest koszt naprawy popychaczy nie mowie o ASO ....jaka jest ich żywotność ? czy da sie je jakos naprawic czy tez wyrególować[br]Dopisany: 12 Maj 2008, 21:44 _________________________________________________autko ma przejechane 177 tys....ja nim przejechalem 30, a jaki jest przebieg faktyczny to nie jestem pewien[br]Dopisany: 12 Maj 2008, 21:45 _________________________________________________ah i zapomnialem, w jaki sposob sie sprawdza popychacze ?
mcm Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 to słychać poprzez dzwięk który opisujesz, ja na takich dzwoniących z rana popychaczach zrobiłem Vectrą 100 tyś km i nic się nie stało, ale oczywiście wymienic można jeśli ci to przeszkadza
jacaq Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Opublikowano 12 Maja 2008 tzn jesli to nie jest grozne to tego napewno nie bede wymienial......jeszcze mi powiedz cos jak to zdiagnozowac
mcm Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 jeśli słychać tylko przez 2 -3 sek rano na zimnym i dochodzi spod dekla zaworów to na pewno popychacze
lukaszek13ns Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 moze sa jeszcze do uratowania, po prostu nie dostaja oleju, zacznij od sprawdzenia cisnienia oleju.
jacaq Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Opublikowano 13 Maja 2008 a jak sie sprawdza cisnienie oleju ? wagiem ? czy trzeba miec jakis sprzet do tego
mcm Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 a jak sie sprawdza cisnienie oleju ? wagiem ? czy trzeba miec jakis sprzet do tego jak jest złe zapali się kontrolka
GILI Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 to nie popychacze są do wymiany tylko samo regulatory popychaczy to dotyczy większości silników benzynowych po jakimś przebiegu. w starszych generacjach popychacze były regulowane podkładkami lub kontrowane za pomocą szczelinomierza.można wymienić regulatory ale ja bym to zostawił aż będziesz robił coś większego i zrobił to przy okazji gdy dotrze tam olej to jest w porządku i szczelina jest odpowiednia.
jacaq Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Opublikowano 13 Maja 2008 no dokladnie olej dociera po paru sekundach, a co do mierzenia cisnienia to nie pali mi sie żadna kontrolka no chyba ze mam zepsute podświetlenie w liczniku bo światła mijania tez mi sie nie palą jedynie postojówki. A jak mozna sprawdzic te ciśnienie inną metodą niz tablicą kontrolną na liczniku ?
lukaszek13ns Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 jak jest złe zapali się kontrolka Jak sie pali ta kontrolka to jest juz za puzno na sprawdzanie cisnienia wtedy tylko remoncik.
mcm Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 jak jest złe zapali się kontrolka Jak sie pali ta kontrolka to jest juz za puzno na sprawdzanie cisnienia wtedy tylko remoncik. jak się zapali (wtedy ciśnienie na pewno jest za niskie) trzeba natychmiast zgasić auto, nikt chyba nie ma zamiaru jeździć na zapalonej kontrolce oleju lukaszek13ns
lukaszek13ns Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 nigdy nic nie wiadomo, jeden bedzie jezdzil dopuki silnik nie stanie a widzialem takie przypadki, a drugiemu da to cos do myslenia, i podjedzie do fachowca.
jacaq Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Opublikowano 14 Maja 2008 osttanio wyskoczyl mi błąd jest napisane 1 n2 zamiast przebiegu dziennego......nie wiem nigdy czesniej nie widzialem czegos takiego....przypuszczam ze ma to zwiazek z prosbą o podłączenie do Waga
lukaszek13ns Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 Nastepnym razem poszukaj za nim napiszesz poszukaj czy przypadkiem na forum nie bylo podobnego watku. I przedewszystkim piszesz nie w tym dziale co trzeba. A teraz poczytaj troche lektury http://www.a4-klub.pl/smf/kasowanie_inspekcji_in1_in2_oil-t4640.0.html; http://www.a4-klub.pl/smf/kasowanie_inspekcji_serwisowej-t3818.0.html;
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się